Hříšné odpoledne na konci ledna

Začalo to docela nevinně. S mi drahou kamarádkou Vladimírou jsme poobědvaly, cvičily jógu (spíše se o to pokoušely), když tu přišla řeč na to, že mám chuť na něco sladkého. Následně Vladuš pronesla smrtelnou větu: Jdeme na zákusek?. Váhala jsem, snažila se odolat, ale neodolala jsem a šlo se.

Vydaly jsme se do lahůdek Apetit v Karviné Novém Městě poblíž "kulturáku". Myslím, že v každém městě je takový ten  obchod/lahůdky, co se za posledních dvacet let moc nezměnily a vstoupit dovnitř je jako cesta časem. Vždycky tady bývá rušno, potkávají se nejrůznější vrstvy obyvatelstva a i já v Apetitu ráda nakoupím. Zejména šunku od kosti a grahamové rohlíky. Vitrína se zákusky bývá pro mě obvykle zkouškou odvahy.


Kdyby byly drahé, nelákaly by mě tolik. Ceny jsou však příznivé (pohybují se od 9 do 19,- Kč) a navíc vypadají velmi dobře. Některé jsou dobré (nebyla jsem tam poprvé). Takže jsem s lehkým pocitem rebelství šla ještě ráda.


Můj výběr byl modelovaná brambora a višňové želé s tvarohovou pěnou. Vladu si dala pařížskou kostku a míša řez či jakou to tvarohovou stvůru. Zákusek byl patrně tolik kalorický, že mi google odmítá nahrát obrázek ve normální podobě a je z toho celý nakřivo. :).  V platila 32,-Kč já 29,-, což je fajn.  Zaplaceno, nic nám tedy nebránilo vydat se vstříc obžerství.



Pařížská kostka byla naprosto fenomenální. Na zákusku bylo vidět, že je čerstvý, byl jemný a opravdu moc dobrý. U tvarohového zákusku to už nebylo ono, patrně pamatoval včerejšek.


Modelovaná brambora (14,-Kč) byl takový ten zákusek, co všechnu energii spálíte, než se do něj dostanete. Během vzájemné ochutnávky jsme zápasily obě tak divoce, až jsem si musela dojít pro příborový nůž. :) Piškot byl trochu sušší, avšak chuť marcipánu, kterému a piškotu mi sedla. Kostka byla fajn. Chutnala mi, byla čerstvá, ale byl to jen dobrý zákusek. Nic, kvůli čemu bych si začala psát deníček a skládat o tom básničky.

Nikdy bych nevěřila, jaká je fuška sníst dva zákusky. V Karviné se říká: Moš vintší oči jak břuch - přeloženo máš větší oči, než břicho. Svatá pravda! Ale bylo to fajn a měla jsem skvělou společnost.

Dojezeno! Domlsáno! Uf! Třeba uklidit talíře a vstříc povinnostem.



Závidíte mi?  :)

Komentáře

  1. Závidim:-)Máš super blog, určitě tě budu odebírat:-) M.

    A pokud budeš mít čas nebo náladu, tak prosím mrkni na můj, mlý komentář nebo follow vždycky potěší:-)
    http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tisícere díky!Zvláště velkou radost mám, protože je to první komentář :)
      Samozřejmě jsem koukala i na Tvůj blog a taky se mi líbil :)
      A.

      Vymazat
  2. I am actually grateful to the holder of this web site who has shared this enormous article at here.


    Feel free to visit my blog: htc evo design 4G ceni

    OdpovědětVymazat
  3. Great article.

    Feel free to surf to my website; BlackBerry Z10

    OdpovědětVymazat
  4. I really like your blog.. very nice colors & theme. Did you make this website
    yourself or did you hire someone to do it for you? Plz respond as I'm looking to design my own blog and would like to know where u got this from. thanks

    Feel free to visit my website: htc sensation xe

    OdpovědětVymazat
  5. I always spent my half an hour to read this web site's posts everyday along with a mug of coffee.

    Here is my web-site: http://mainframebrasil.com.br/artigos/index.php?title=Usuário:BrendaN12

    OdpovědětVymazat
  6. I'm not sure why but this web site is loading incredibly slow for me. Is anyone else having this problem or is it a problem on my end? I'll check back later on and see if the problem still exists.



    Here is my blog post; http://theindependentcollective.net/

    OdpovědětVymazat
  7. Wow, amazing blog layout! How long have you been blogging for?
    you make blogging look easy. The overall look of your site is great, as well
    as the content!

    My site; htc one x цени

    OdpovědětVymazat
  8. Hello! I know this is kinda off topic but I
    was wondering which blog platform are you using for this site?
    I'm getting tired of Wordpress because I've had problems with hackers and I'm looking at alternatives for another platform. I would be fantastic if you could point me in the direction of a good platform.

    my blog post htc sensation xl цени

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky