Bramborové hody - Bramborová česneková polévka

Taky tu a tam rádi dáte někomu hádanku, kterou ho můžete lehce nachytat?
Jestli to tak máte, mohu vašemu zlověstně-škodolibému egu nabídnout kuchařskou příležitost. Bramborová česneková polévka ze sešitu po babičce totiž chutná jako kmínová a to tam není ani trocha kmínu.
Na mou duši, na psí uši na kočičí svědomí, při střízlivém vědomí :)




Polévku jsem měla do půl hodiny hotovou.
Odhadovaná cena za porci je: 5,- Kč

Kuchařka radí: 
Na 1l polévky oloupou se 2brambory, zkrájí se na plátky, zalejí 1 1/4 osolené vody a uvaří se do měkka, mezi tím utřou se na prkénku 3 velké neb 4 menší stroučky česneku. K bramborové vodě přidají se 5 zrnek na prášek ulučeného pepře, 3 nová koření a 3 hřebíčky, pak přidají se 2 lžíce ilsy, vejce a omatsku. Nejlepší je máslo neb husí sádlo, Špetka majoránkových plev a polévka nechá se ještě pět minut provařit.


Ruměnka řádí:
1. Omyla a očistila jsem si brambory, hodila je do hrnce, osolila a zalila vodou.
2. Přidala jsem koření (ať to víc chytne chuť)
3. Když byly brambory víceméně uvařené, vytáhla jsem koření a v polévce rozkvedlala vajíčko.
4. Polévku jsem ještě chvíli nechala povařit, ke konci pro oko přidala nakrájenou petrželku.
5. Vypnula jsem sporák a nandala si :)

Ať dělám, co dělám obrázek je pořád hlavou vzhůru. Asi blogger chce, abych se naučila stojku!


K dobré chuti nechť milá čtenářko, milý čtenáři ti zní dobrá hudba. Písničky W a V mám moc ráda. CD s jejich písničkami, které mám doma patří k mým nejoblíbenějším :).



Komentáře

Oblíbené příspěvky