Ochucená rýže

Měla jsem strašný hlad. Lednička byla prázdná jako hlava leckterého študáka o zkouškovém a já se nutně potřebovala něčeho najíst.
Jediná přeživší byla cibule a jedno rajče. Vzpomněla jsem si na Ivet, jak básnila o stravě během dovolené a rizotu v Řecku. No,  proč ne - řekla jsem si a pustila se do gastropokusu.
 Lepší, než mít hlad.

Orientační cena na porci: 10kč
Co jsem použila:
olej, kukurmu, cibuli, rajče, rýži, vodu, sůl

Na oleji jsem si zpěnila nakrájenou cibuli, přidala kukurmu, rajče a rýži, všechno jsem chvilinku restovala a pak zalila vodou. Pak už stačilo počkat, dokud rýže nezměkne a najíst se.

Výsledek?
Chutnalo mi. Gastropokus jistě zopakuji. Nedávno se mě Marta (exspolužačka) ptala po nějakém receptu, když nestíhá a za pár kaček. Snad ji toto povídání bude inspirací. :)


Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky