24. 2. 2012

Pstruh na másle s brambory

Taky se vám stává, že si s něčím lámete hlavu ačkoli řešení je banálně jednoduché?
Stalo se mi takhle, že jsem si koupila pstruha. Moje předchozí pokusy o přípravu ryby vždycky dopadly katastrofálně. Jednou mi smrděl dům ještě týden, při přípravě kapra namodro si pochutnal záchod a většina pokusů o zkrocení rybího filetu vyústila v rozházené rybí puzzle se zeleninou.


A tak jsme se na sebe koukali já a pstruh. Bezradně jsem usedla ke knihám a zjistila, že řešení je snadné jako facka a odměnou mi bude výtečná minutka.

Cena za porci i s brambory cca 30,-Kč
Jídlo jsem připravovala půl hodiny

Potřebovala jsem:
Pstruha, mouku, sůl, citron, petrželku, pažitku, brambory.

Postupovala jsem:
1. Očistila jsem si brambory, dala je vařit a osolila.
2. Pstruha jsem nasolila, obalila v mouce.
3. Na pánvi jsem si rozehřála máslo a na něm pět minut z každé strany smažila.
4. Rybu jsem ještě posolila, pokapala citronem, posypala zbytky petrželky a na chvíli do lehce rozehřáté trouby (než budou brambory)
5. Do výpeku jsem dala uvařené brambory, lehce je osmažila a posypala pažitkou.
6. Přidala jsem brambory na talíř k rybě a šla jíst. :)

Mňam!


Z nějakého záhadného důvodu mi zase nejde otočit obrázek. Jdu se uklidnit u svojí oblíbené písničky :)


Žádné komentáře:

Okomentovat