24. 3. 2012

Fajn výrobky

Informace o šizení potravin neustávají, takže jsem se rozhodla pokračovat ve svém rebelství. I dnes budu psát o výrobcích, které mám ráda, považuju je za kvalitní a doporučila bych je. Psaní o nekvalitních potravinách přenechám jiným. Stejně už jich je dost. :)



Čaje London
Vůbec nejraději mám čaje, které si sama nasbírám. Třeba taková mateřídouška! Jenže zlaté zásoby tuhle došly a já musela pro čaj. Dlouhodobé kupovaní minerálek mi připadá jako mrhání penězi, zdravím a přírodou a voda s citronem se taky nedá pít věčně. :) 
Na čajích značky London mám ráda, že jsou složeny opravdu z ovoce a na konvičku mi stačí jeden sáček, takže ve finále konvička(originální design Ikea) mě stojí polovinu částky, kterou bych zaplatila za levnější čaje.
Ať máme pořádek v autorských právech, obrázek jsem stáhla na stránkách http://www.lacafe.cz/caje-ovocne/721-caj-london-fruitherb-caj-boruvkaostruzina-a-acai-berry-porcovany-20-sacku.html




Grahamové listové těsto
Mám ráda, když je jídlo o něco zdravější a má co nejméně náhražek. Grahamové listové těsto od firmy Beners tomu vypovídá. Ozkoušený mám z něho štrůdl i tyčinky. :)
Tohle balení jsem koupila v Hrušce u Nových lázní v Karviné. Občas ho mívají v prodejně Krásno v Ostravě. :)


Mrkev z Billa
Stála jsem s kamarádkou  u pokladny v Billa a Míša si kupovala hned dvě balení mrkve.  Říkám jí: Máte v plánu kariéru králíka? Odpovídá mi: Víte jak je to dobré?. Pomyslela jsem si něco o tom, že ji zase hrabe a pokračovala v provozu. O pár dní později mi to nedalo a tuhle mrkev jsem si koupila taky. A! Míša měla pravdu! Ono mrkev v Billa je dražší, než jinde, ale není hořká, je chutnější a nezkazí se po pár dnech v ledničce. 

 
Bylinková pochoutka Veto
To jsem si takhle kupovala ve zdravé výživě Sojakrém, celá odvazáná jak jím zdravě. Pak přišel den a já si přečetla obsah. Já, holka naivní do sebe cpala různá zahušťovadla. Po téhle zkušenosti jsem zanevřela na vegetariánské paštiky. To ovšem jen do doby, než jsem vyrazila na nákup do Globusu, tam jsem se setkala s  bylinkovou pochoutkou. Obsah byl v pohodě a chuť je taky fajn :)



Zakysaná smetana Olma
Potřebovala jsem takhle koupit zakysanou smetanu a začala  číst složení. Nestačila jsem se divit! Bramborový škrob, kukuřičný škrob, zahušťovadlo, Ečka...  Co hůř! Bramborové či kukuřičné zlo se páchalo u těch nejdražších zakysaných smetan! Naštěstí se vždycky dá najít zakysaná smetana, která je pořád mléčným výrobkem. Jako třeba od Olma a lehčí váhy jistě uvítají zakysanou smetanu od Meggle, která má jen 10% tuku :)





Někdy mám pocit, že naše společnost je založená  na špatných zprávach a negativech. Osobně bych mohla o špatných věcech přednášet, ale na každé špatné věci je něco dobrého. Díky všemu, co se teď děje potkávám hodně inteligentních a dobrých lidí. A podobné to je s jídlem, všude čtu akorát to špatné, jenže jsou super potraviny a když se můžu vydat pozitivní cestou, tak se pak cítím prostě dobře. Stejně, jako zní název písničky od Santany a Tylera. :) Chce to jenom snahu a hledat. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat