11. 3. 2012

Kosmetika

Dneska na svém internetovém deníčku tématicky odbočím. Ráda bych se rozpovídala o kosmetice. Všechny ty lahvičky a lektvary mě vždycky fascinovaly, ať už v negativním, či pozitivním slova smyslu.
Nemám v plánu začít psát o kosmetice, je mnoho povolanějších. Sleduji však několik beauty blogů a je mi líto, že se nezmiňují o kosmetických výrobcích, které mám ráda (aspoň jsem si toho nevšimla).

Usaďte se, poslechněte pěknou písničku a čtěte :)



Sprchový gel Original source
- nákup kosmetických výrobků podle vůně mi připadá jako nepříliš rozumná volba (parfemaci pokládám za další chemikálii), ale sprchový gel je podle mě vyjímka,
- sprchový gel Original Source jsem si koupila za 8zł v Polsku, kromě neuvěřitelně nádherné vůně není testovaný na zvířatech a vhodný i pro vegany, balení má speciální patent, díky kterému přípravek jen tak nevyteče.



Tělové mléko pro vysušenou pokožku Balea
- jedna z věcí, ve které jsem se "pomamila" je suchá pokožka.  Bohužel. Vyzkoušela jsem hodně různých tělových mlék, másel a bůhví čeho, ale výsledkem bylo akorát tak provonění, až pak jsem si našla test časopisu DTest, kde tělové mléko od Balea vyhrálo a? Ono fakt hydratuje :).  Cena je taky příjemná, takže jestli jste sušinka, jako já - hurá do toho!


Hydratační krém na ruce Yves Rocher
- krém na ruce od Yves Rocher používám hodně dlouho a vždycky si ho při cestě do víru velkoměsta nakoupím do zásoby, protože jsem opravdu ještě nenašla lepší, jakkoli jsem se snažila.
- má příjemnou konzistenci, ruku neumastí a hydratuje.



Ostružinová toaletní voda od Yves Rocher
- lepší voňavku v poměru cena a kvalita jsem taky ještě neobjevila. Voní lehce ovocně a vydrží stejně, jako některé o poznání dražší.
- fotku jsem stáhla z oficiálního webu Yves Rocher


Antiperspirant Nivea
- opravdu nezanechává skvrny, kuličkový aplikátor mi vyhovuje a antiperspirant funguje ačkoli netuším, jestli oněch slibovaných 48 hodin, myju se každý den. Někdy i vícekrát.


Bylinné tekuté mýdlo Herbavena
- ráda zkouším neznámé výrobky s nenápadným designem a mnohdy se mi to vyplatí. Tekuté mýdlo je příjemné konzistencí, nevypadá jedovatě a já si při jeho používání připadám vlastenecky - jakože podporuju zdejší ekonomiku. :) Potěší mě i částka 18,- Kč a vtipný retro obal.



Zubní pasta Elmex
- pastu mi důrazně doporučily dvě zubařky nezávisle na sobě i Vladimíře prý paní zubařka zubní pastu Elmex doporučila.  Používám zubní pastu pro citlivé zuby. Dokonalou zubní dvojku tvoří spolu se zubním kartáčkem Curraprox. :)



Kosmetiky, kterou používám je více. Uvedené výrobky jsou stálice, které si standartně kupuju. Máte vy nějaké stálice, které používáte a doporučili byste mi je?

Žádné komentáře:

Okomentovat