Sladkokyselá červená řepa

To jsem si dávala cibulovou omáčku s knedlíkem na večeři, nežinýrovala se na vernisáži u pařížských rohlíčků a  v jiný večer na mě přišla žravka, kdy jsem měla pocit, že sním veškeré zásoby jídla i s Fryštátem (městská část ve které bydlím). Ne, že bych nějak toužila být hubená, ale kalhoty se mi nějak hůře dopínaly a to není zjištění, které by mě potěšilo.
Bylo tedy na snaze udělat si nějaký ten salát. Jenže! Aktuální cena a kvalita zeleniny v obchodech není to pravé vitamínové. Jednou z vyjímek je však červená řepa a tu jsem měla v ledničce. 



Recept je z kuchařky Recepty z farmářského trhu. Vynechala jsem petrželku - nebyla doma a pepř - nepepřím.

Salát jsem měla hotový do čtvrt hodiny a vyšel mě maximálně na 12,- Kč

Suroviny:
červená řepa
cibule
česnek
olivový olej
vinný ocet
med
sůl

Postup:
1. Půlku cibule jsem nakrájela na drobno.
2. Na hrubém struhadle jsem nastrouhala řepu.
3. Přidala jsem česnek, olivový, olej, vinný ocet, med, sůl a všechno promíchala (nechtělo se mi špinit další nádobí kvůli zálivce...).


Je dobré salát nechat cca hodinku odležet. Přikusovala jsem k němu "polystyren" a poslouchala si svojí oblíbenou odrhovačku od Manowar. :)


Komentáře

Oblíbené příspěvky