16. 4. 2012

Fazole na paprice

Měla jsem dilema, co si z fazolí uvařit. Polévku? Salát? Fazole na kyselo? Fazole na paprice? Vítězem byly nakonec fazole na paprice. A víte co? Opravdu výtečná volba! Omáčka má jemnou paprikovou chuť doladěnou k perfektnosti zakysanou smetanou. Zjednodušeně: Za pár kaček fenomenální jídlo. Stejně fenomenální  jako Pochod židů z opery Nabucco :)



Vařila jsem půl hodiny, jídlo mě vyšlo maximálně na 15kč/obr porci.

Suroviny:
30 dag fazolí, 6 dag másla, 3 dag cibule, zakysaná smetana, sladká paprika, sůl, voda

Postup:
1. Fazolení začíná večer předem, to si fazole namočíte.
2. Druhý den jsem fazole dala vařit, mezi tím jsem nakrájela cibuli a v hrnci rozpustila máslo.
3. Nakrájenou cibuli jsem osmahla na rozpuštěném másle, sundala na chvíli z plotny,přimíchala papriku (velmi výborná je uzená), mouku, vrátila na plotnu a zalila vodou.
4. Omáčku jsem nechala povařit, pak přidala uvařené fazole, dochutila a ke konci vmíchala zakysanou smetanu. Pro radost jsem si přidala uzené tofu, které doplnilo chuť uzené papriky.

Mňam!



1 komentář:

  1. Mňam a uzené tofu mám hrozně ráda, dáváme ho i do hrach.polévky:-)

    http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat