Knihomolské okénko

To jsem zase jednou byla v knihovně a pobíhala po volném výběhu... teda pardon, výběru, když tu jsem narazila na velmi zajímavou knížku Jak jsem projedla svět od Lenky Požárové.



Knihu jsem si samozřejmě okamžitě vypůjčila, aniž bych tušila, jak se pro ni v brzké době nadchnu. Abych to vysvětlila - poslední dobou jsem rozčilená z většiny kuchařek. Často to totiž nejsou kuchařky, ale beletristicky fotografická umělecká díla s několika málo recepty. Možná jsem neumělá, materialistická buranka, ale když si koupím/vypůjčím kuchařku, chci recepty  a tu a tam menší fotku. Až budu chtít fotografickou sbírku, seženu si katalog nějakého fotografa. Až budu chtít beletristické dílo, půjčím si nějakou beletrii. 



Líbí se mi, že si kniha nehraje na kuchařku a rovnou se nazývá cestopisem s recepty. Je psaná velmi příjemnou češtinou, která mě dostává okamžitě na místo, o kterém si zrovna čtu a můžu cestovat zachumlaná pod peřinou. Pěkné jsou i fotografie, které podpeřinové cestování podporují. Ke každé lokalitě je přidáno i několik receptů, z nichž jistě brzy několik vyzkouším :)
Publikace Jak jsem projedla svět mě nadchla natolik ,že jsem chvílemi přemýšlela o její koupi. Minimálně si ji v knihovně několik krát prodloužím. :)

Fotografie jsem čerpala z oficiálních stránek autorky.


Komentáře

  1. Csss já ti dám ve volném výběru..fňuk já jí mám už pěkně dlouho zarezervovanou :))))) už se na ní taky těším

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mi zase trvalo dlouho, než jsem se přes MVS dostala ke kuchařce Zpátky domů a ve finále mě pěkně zklamala.

      Vymazat
    2. Souhlas , Zpátky domů mě nijak nenadchla, něco trochu jo,ale nekoupila bych si ji.

      Vymazat
  2. Tuhle knížku znám, autorku jsem jednou viděla v tv a docela mě to taky zaujalo!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím se přiznat, že já jsem to právě taky viděla, ale když jsem tu knížku držela v ruce, ani mě nenapadlo, že to je od autorky, kterou jsem viděla v Show Jana Karause.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky