17. 4. 2012

Medvědí česnek

Hurá! Je to tady! Konečně nám v parku roste medvědí česnek v celé své kráse a síle. Medvědí česnek už určitě znáte. Velmi stručně řečeno by měl být vitamínovou bombou. Mi dělá radost tím, že se dá použít výborně do pomazánek salátů a jako špenát. Protože se kamarádka Radka rozčilovala, že u nich to nikde neroste, vyfotila jsem krajinu, kde roste u nás. Radu, mrkni na fotku a jdi na procházku někam, kde ti to připomíná obrázek. Ideálně někam k lesu. Karvinští se můžou vydat do parku Boženy Němcové ke Katastrálnímu úřadu.


Než se rozhodnete medvědí česnek trhat, tak vás prosím, mějte na paměti, že je podobný konvalince a konvalinku nechcete jíst či někomu uvařit. Konvalinka je jedovatá. Takže rozhlídnout a očuchat, jasné? :) Ono medvědí česnek po čuchu poznáte.


Medvědímu česneku se budu ještě věnovat, dneska jsem si z něj udělala k večeři pomazánku. Brzy budou zapečené palačinky, polévka a mnoho dalšího :)

Pomazánku jsem si udělala:
Vaničku tvarohu jsem smíchala s máslem a osolila. Do směsi jsem přidala nasekané listy.




A protože jsem se na medvědí česnek a na pomazánku s medvědím česnekem šíleně těšila celý rock jako malá holka, přidám coby kulturní vložku písničku od skupiny KISS Crazy nights :) Vy na to určitě přijdete sami, ale pokud kliknete na zvýrazněná slova, otevře se vám odkaz na články o medvědím česneku.


Žádné komentáře:

Okomentovat