Palačinky s medvědím česnekem

Poslední dobou se nade mnou vznáší palačinková kletba, jinak si totiž nedokážu vysvětlit, proč se mi palačinky nedaří. Moje ego nedovolilo, abych se smířila s nepřízní osudu a dala jsem se s palačinkami do boje. Jako náplň jsem si zvolila špenát z medvědího česneku. Byl to lítý boj a skončil remízou, ale drahé palačinky já se nevzdám! Zvláště když ten špenát z medvědího česneku byl dobrotou :)



Vaření trvalo cca půl hodiny, náklady byly minimální - akorát vajíčko, trocha mouky a mléka.

Suroviny:
Na palačinky:
vejce, mléko, mouka, špetka soli
Na náplň:
medvědí česnek, máslo, cibule, mléko, mouka, trocha vody, majoránka, sůl

Postup:
1. Z mouky, vejce, mléka a špetky soli jsem udělala palačinkové těsto a to pak na pánvi přetvářela v palačinky. 
2. Na másle jsem orestovala cibuli a začala přidávat listy medvědího česneku. Jakmile medvědí česnek klesl, lehce jsem ho zalila vodou a přidala mléko v němž jsem rozkvedlala trochu  mouky.
3. Provařený medvědí česnek jsem dochutila trochou majoránky, osolila a protože se mi směs zdála kupodivu málo česneková přidala strouček česneku. 
4. Palačinky jsem naplnila špenátem z medvědího česneku a podávala. 



Palačinky v dohledné době ještě budu trénovat, ale náplň mi zachutnala natolik, že jakmile se dostanu na trh a koupím si brambory, tak si udělám špenát s brambory a vajíčkem :)
A protože medvědí česnek je pro mě v těchto dnech hit, neodpustím si přidat hit, který mě baví :)


Komentáře

  1. Ráda bych v kuchyni také dělala dobrory z medvědího česneku, ale bohužel se mi ještě nikdy nepodařilo na něj v přírodě narazit. Vlastně ani na trzích jsem ho neviděla. Dala bych si jak pomazánku , tak i palačinky. Kata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kati a kde bydlíš? Zkusila bych se poptat někde jestli někdo nemá nějaké tajné místečko :)

      Vymazat
  2. Medvědí česnek miluji, akorát letos jsem zatím ještě neulovila. Na mém blogu jsme tě nominovala na ocenění :) Prosím nechceš si sem přidat rubriku sleduj blog? Ráda bych abych byla vždy upozorněna na tvé nové články , díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, pokusím se přijít jak na to :)
      A! Děkuji moc, jsem polichocená :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky