Restaurace Na Studentské

Bylo nedělní odpoledne a já se s kamarádkou rozhodla vyrazit na kafe. Moje oblíbená restaurace měla bohužel zavřeno, proto bylo potřeba vybrat jiný lokál.
Volba padla na restauraci Na Studentské. Podnik sídlí v malém domku mezi paneláky kousek od budovy VZP. Interiér je útulný, velmi se mi líbila místa k sezení u okna a slečnám servírkám taky nebylo co vytknout. Ideální  místo na dostaveníčko nebo rodinný oběd. Skvělý dojem zkazilo snad jen bolení břicha po pizza pečivu, ale o tom až potom. :)


V úvodu jsem si objednala podle plánu kafe. Udělalo mi velkou radost! Nebylo přepálené, správně husté a chutnalo výborně. Znovu ve mě ožila ostřílená kavárenská povalečka, kterou jsem byla v Brně. Přesně takhle si představuji kafe a brzy si na něj zase zajdu. :)



 Ivet si objednala Boloňské špagety. Do ragů by dala snad trochu víc rajčat, ale to jenom na lehké doladění. Velké plus byl i fakt, že na posypání nepoužili eidam. A abych se na svou kamarádku nekoukala smutně, poručila jsem si Tiramissu.  Bylo lehké a příjemné chuti.


Po jídle přišel čas na vínečko. Ivet si objednala svařák, který ji přinesli v malé konvičce a já zjistila, že v Karviné se dá koupit opravdu dobrý Muller Thurgau. Tak dobrý, že jsem pokračovala i v druhé a třetí skleničce :)


Určitě to znáte. Jdete na kafe, fakt jen na kafe a krátký pokec. Jenže najednou sedíte u třetí skleničky vína, uteklo několik hodin a vy dostanete chuť cosi zakousnout. Jako dokonalá volba mi přišlo pizza pečivo. Ano, byla jsem varována, že kamarádčině kamarádce z něho nebylo dobře, ale nedala jsem si poradit.  Chutnalo výborně, ale bolení břicha za to nestálo, fakt ne. Dobře mi tak! Komu není rady, tomu není pomoci.

Na Studentské se ještě určitě ukážu a doporučila bych ji - minimálně kvůli kafi a vínu, ale pizza pečivo si nedám a pro jistotu se najím doma nebo u Knoplíků, kde jsem víceméně štamgastkou.
A protože naše vínečkokafíčkování byla pohodička, přidám k článku Píseň hraboše, je to taky bestiální pohoda :)


Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky