Občerstvování v Práglu

Dlouhou dobu kolem sebe pozoruju mýtus, že v Praze jsou předražené restaurace a obyčejný smrtelník se tam nenají. Je to blbost, ono totiž když opustíte turistov, najdete super restaurace - tak jako já a moje kamarádka Vladimíra o tomto víkendu.



Restaurace Ferdinanda 

Restaurace Ferdinanda se nachází kousek od Petřínu na Újezdu, čili si tam můžete došmatlat pěšky.  Ceny se pohybují do 30Kč za polévku a kolem 100,- Kč za hlavní jídlo - což je dle mého názoru cena vskutku lidová a co je na tom všem nejlepší, tak pan kuchař a paní kuchařka jsou The Machři, skvělou náladu nám nekazila ani obsluha aneb pán číšník je pohodový sympaťák. :)


První den jsem si objednala frankfurtskou polévku (není zdokumentovaná), kterou Vladimíra po ochutnání označila jako nejlepší frankfurtskou svého života a mi chutnala. Výborný byl i vepřový perkelt se špreclemi (snad to mám správně).


Vladimíra si provokativně objednala katův šleh s hranolkami. Musím říct, že jakkoli je toto jídlo gastronomicky nepopulární, tak bylo výborné. Komu čest, tomu čest :)


Zklamání nepřišlo ani druhým dnem, to jsem si poručila asijskou kuřecí polévku. Chutnala po kari, bylo v ni jidášovo ucho, nudle a chutnala výtečně.


Jako hlavní chod jsme měly svíčkovou s knedlíkem. Vladimíra si stěžovala, že ji bylo málo, že by si dala ještě tak tři nášupy. Věřte, že já taky. :)


Dobrá trafika

Dobrá trafika je podnik, který za každou cenu musím vždycky v Praze navštívit.  To vejdete do trafiky a zjistíte, že vzadu je ještě kavárna. Mají výtečné kafe, dobrou zapékanou pitu, originální jídelák, úžasné prostředí, hodně sladkých dobrot a tak dále :)


Skvělé místo k filozofickým úvahám, lebedění a odpočinku unaveným nohám :)


Na obrázku je kafe Costa rica, moje oblíbené. Costa rica je silná, hustá a hořká :) S mlíkem a vodou z vodovodu za 35,- Kč.
A v závěru ještě moje neumělé video z Kavárny. :)

video

Komentáře

  1. Tak jste si Prahu užili? :) A promlsali co ?:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S kamarádkou jsme si Prahu určitě užily, ačkoli jsme hodně času strávily na výstavě Bodies (nechaly jsme si ji komentovat a při svojí zvídavosti měla pořád nějaké otázky :))a procházkou po nábřeží Vltavy (hledaly jsme přívoz DPP, což nějak nevadilo, protože bych nikdy nevěřila jak úžasnou procházkou tohle může být :)) Ačkoli teda v té restauraci jsme se opravdu dobře najedly. Což je co říct, protože jak jsem zvyklá si tak vyvařovat a vypékat, tak si málokdy chuťově lebedím :)

      Vymazat
  2. Hudba na tom videu mě hrozně láká do trafiky i hned zajít :) moc děkuji za tipy

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky