Salát z pampeliškových listů s rajčaty a cibulí

Na salát z pampelišek jsem měla spadeno už dlouho, ale den D přišel až dneska. Při pobíhání po zahradě jsem si vzpomněla, kterak jsem v dětství s tetičkou sbírala pampelišky pro králíky a připadala si trochu divně, ale co! Každý vitamín se počítá :)
Asi to už víte, ale pro jistotu připomínám, že pampeliškové listy jsou trochu hořké. Doporučuju je oloupat od stonků.  Inspirovala jsem se kuchařkou plané rostliny v kuchyni. :)


Suroviny:
Pampeliškové listy, rajčata, pár listů bazalky, trocha petržele, troška oleje, sůl, vinný ocet.

Postup:
1. Pampeliškové listy jsem natrhala a otrhala od stopky, čtvrtku krabičky cherry rajčátek jsem nakrájela nadrobno.
2. Do zeleniny jsem natrhala pár lístků bazalky, trošku petrželky a dochutila olejem, octem a solí. 



Po lehkém jídle neuškodí trocha výživného rocku a že ACDC jsou mou oblíbenou rockovou výživou :) Po neveselých událostech minulých dní věřím, že si krásy jejich hudby budu moci vychutnávat s jiným a rozumově zdatnějším mládencem :)

Komentáře

  1. Tak ti nevím jestli se mi víc líbí salátová pecka nebo ta rocková :)))))) obé libovice obrovice :))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky