Versatile Blogger Award

Během minulého měsíce se bloggerskou scénou začalo šířit Versatile Blogger Award. Má jít o ocenění, které přináší propagaci lidem, kteří začali blogovat v nedávné době. Podmínkou je najít dalších 15 blogů, dát těm lidem vědět a napsat sedm věcí o sobě.
Když si Jana a Martina vzpomněly na mě, byla jsem šťastná jako blecha a nefalšovanou radost mám pořád, nejen z ocenění, ale i čtenářek a čtenářů, návštěv, komentářů, různé podpory, podařených jídel... :)
Drobný problém nastal ve chvíli, kdy jsem začala přemýšlet, které blogy uvedu. Sleduji bezmála 30 blogů a většina z nich je super, ale ne všechny jsou nové a ne všechny bych až tak úplně doporučila.
Snad se holky na mě nebudou zlobit, když se ceny ujmu po svém. Jejich ocenění si moc vážím a opravdu by mě mrzelo, kdyby se rozzlobily.
Své dilema jsem se totiž rozhodla vyřešit tak, že napíšu o blozích, které považuji za skvělé, moc ráda je navštěvuji a nemálo inspirace tam jistě najdete i vy :)

Cucinare con amore 
Ten blog je prostě moje krevní skupina. Je plný zajímavých jídel nejen zahraniční kuchyně, na něž nepotřebujete nesehnatelné suroviny za těžké peníze :). Radost mi dělají nejen pěkné fotky, ale i nějaké to moudro o jídle jako bonus. Je vidět, že autorka je pro kuchyni nadšená a něco mi říká, že z knihovny vynáší plné tašky kuchařek stejně, jako já :)

http://cucinare-con-amore.blogspot.com/

Martinina kuchyně
V době, kdy se na nás z různých médií zvěsti o (h)různých gastrozvěrstvech typu mimibazaroviny, kečupoviny a babicoviny se ptám, proč někdo nepíše o takových lidech. Martina je totiž důkazem toho, že běžná mamka od rodiny může vařit zajímavě, dobře a já když čtu její blog, tak mám chuť se stát zase malou Adélkou a jet k ní na prázdniny :)
http://martininakuchyne.blogspot.com/

Delicious blog
Blog plný zdravých, lehkých, lákavých jídel s nádhernými fotkami. Uznejte, že přesně tohle je voda na můj mlýn :)
http://delicious-blog-lucie.blogspot.com/

Recepty z Indie
Přiznám se: Ještě jsem podle těchto stránek nic neuvařila, ale to neznamená, že se na ně nevracím ráda a nechystám se několik věcí vyzkoušet. Ostatně jsem na lepší zdroj informací o indické kuchyni zatím nenarazila :)
http://www.receptyzindie1.com/

Chez Lucie
Myslím, že blog Lucie Chez je docela profláklou záležitostí a právem. Recepty, které jsem zatím zkoušela byly většinou výborné, jsou jednoduché, zajímavé a skvěle nafocené :)
http://luciedvorakova.blogspot.com/

Mila de Illusoire
Mila má sympatický a svěží blog většinou o kosmetice. Velmi fajn jsou videa, která o výrobcích napoví více, než několik fotek. Sice si asi nikdy většinu kosmetiky nekoupím, ale ráda tento blog navštěvuji :)
http://illussoire.blogspot.com/

Lili the beauty blogger
Lili patří mezi mé oblíbené beauty blogerky, protože se u ní na blogu dovím prakticky vše, co z krásnosvěta potřebuji znát.
http://freshlili.blogspot.com/

Komentáře

  1. Myslím, že jsi to pojala asi nejlépe..také mi dalo zabrat najít tolik "nových" blogů,které by mě navíc i zaujaly. Tohle je pěkné a navíc komentáře jsou krásné:) Moc děkuji za pochvalu...P.S. jojo v knihovně jsem pečená vařená a kuchařek vynáším habaděj, některé mě pak i inspirují k nákupu :)))) Nejspíš už jsme se asi i u regálů kuchařek viděli...já jsem ta co zuřivě listuje a odchází zkalamná, protože snad všechny kuchařky jsem už doma měla :)))))Až na tu co teď čteš ty :))))

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuji za krásný a milý komentář.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky