7. 6. 2012

Buřtíkovo intermezzo

Varování: Následující článek má nulovou informační hodnotu, jedná se pouze o momentální výlev autorčiny nálady.

Koukala jsem se na fotky a řekla jsem si, že je na čase se trošku zmenšit. Snídala jsem, svačila jsem, udělala jsem si salát, oběd - těch brambor bylo sice víc, ale čekala mě nekonečná procházka. Navíc jsem se dopoledne byla projet na kole. Rocky Balboa by mému zapálení záviděl. A fakt jsem tu prdel na procházku zvedla. Nachodily jsme něco přes 10 000 kroků ( v půlce cesty jsem to začala měřit na mobilu). Přešla jsem desítky chutí na různá jídla a těšila se domů na zeleninový salát. Když tu jsem zahlídla vývěsku Lázeňské cukrárny, že mají happy hours na zákusky. No a od té doby se to zhroutilo.

Smrtelnou dýku mému hubnoucímu snažení zasadily svatební koláčky od Aduš. Každopádně za ty koláčky jsem moc vděčná a je mi ctí, že si na mě vzpomněla :)

Ale to nevadí, mě těch procházek v dohledné době čeká ještě fůra. :)

Štráduju si to totiž po Karviné s informačními novinami našeho občanského sdružení. Ti oranžoví pacholci tady napáchali velkou neplechu (ostatně jak to tak u podobných nezbedů bývá), takže bojujeme za to umřít přirozenou smrtí v místě, kde jsme se narodili. Kdyby někoho zajímalo, co se tady děje, ať se podívá na www.karvinaciprotitezbe.cz.

A protože ti oranžoví holomci milerádi lustrují členy našeho sdružení, tak jim připomínám, že v pracovní době si na foodblozích nesurfujeme, zvláště pak je-li obsahem článek s nulovou informační hodnotou. :)

A vůbec! Jak jste na tom s hubnoucími předsevzetími vy? Daří se vám je plnit nebo máte taky takové dietní seky jako já? :)

V závěru k závěru dodávám písničku místní vyhlášené kapely. Trocha punku s vůni skáčka nikdy neuškodí.



3 komentáře:

  1. Já hubnu obden :D no jednou jsem zhublo 14 kilo ale postupně to zas nabrala zpět protože jsem se zase začala přejídat. A tak se znovu snažím, ale takový zákusek jsem měla dnes taky, ono to nevadí, když se to vychodí a když to není udělané jen z barviva a tuku, si říkám já :)
    A z Karviné nejsem ale podporuju! Jen těm pacholkům dejte co pro to. Měli bychom změnit svuj přístup k životu a přírodě ne vytěžit co se dá a pak až přemýšlet co bez uhlí apod.

    OdpovědětVymazat
  2. No jak vypadají mé hubnoucí pokusy? Tak že si než usnu řeknu - A dost od zítra jím zdravě, hubnu a eskalátory jsou pro mě pasé...no a ráno si dám musli, oběd polévku a pak to začně, honí mě ta známá Mlsná!! Pak je to najendou jedno latté, pak sušenčička a pak si řeknu , že už jsem to stejně porušila a jdu dát pořádnou véču s tím že od zejtra už fakt začnu:))))))

    OdpovědětVymazat
  3. Tak z Karviné pochádza mamka môjho manžela,
    http://bopsik.blogspot.sk/ je na tejto svadobnej fotke, Danuša Molinková. Bohužiaľ sa pred niekoľkými rokmi museli odsťahovať k nám na Slovensko, lebo sa im prepadol dom po ťažbe uhlia, presne o čom si písala. A čo sa týka chudnutia, hm...už som to vzdala :-(
    Tvoje receptíky si chodím často okukovať, sú fajnové. Pozdravujem Ťa. Mery.

    OdpovědětVymazat