6. 6. 2012

Rýže s červenou čočkou a zeleninou

Po několika dnech v Polsku na smažených jídlech se můj obličej vrátil do puberty, což je věru nelibé zjištění. Abych aspoň trochu napravila škody, padla dnešní volba na lehčí téměř beztučné jídlo. Inspirovala jsem se receptem na Klitšuri z pořadu Kluci v akci.
Protože koření je poněkud exotického rázu, doporučím navštívit Tesco, Hyperalbert popřípadě zdravou výživu :)

Pro ty, kteří tápají, co mají společného marmelády s indickým jídlem , mám  překvapující informaci: NIC, ale Lenka je dneska  ráno přinesla, jahodová malinami mi přišla výborná a líbily se mi jak vypadají, proto jsem je propašovala na fotku :)



Rýže s červenou čočkou a zeleninou

Potřebovala jsem:
Rýži, červenou čočku, cibuli, 3 rajčata, květák, máslo, dvě větší brambory, sůl, masalu, kari, římský kmín, chilli, mražený krášek, bobkový list

Postupovala jsem:
1. Nakrájela jsem cibuli, brambory, rajče a květák rozdělila na růžičky.
2. Na pánvi jsem rozpustila máslo, na něm orestovala cibuli, pak přidala rajčata, zeleninu a rýži s čočkou.
3. Všechny suroviny jsem zamíchala, zalila vodou, přidala koření a nechala vařit do změknutí. Ke konci jsem přidala hrášek. On by jinak byl na maděru :)

A nebyla bych to já, kdybych nepřidala písničku. Nějak mě nenapadá, jak obkecat, proč ji tu dávám. Líbí se mi. Toť vše.



3 komentáře:

  1. A jak to chutnalo? Je tam plno škrobů, tudíž pro mě ideální oběd .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mi to chutnalo a chutnalo to i matičce, která je nezdravojedka :)Jen doporučím přidat víc rajčat nebo čtvrtku konzervy rajčat :)

      Vymazat
  2. to zni dobre :) pisnicka je super, mam ji rada

    OdpovědětVymazat