Bublanina

Měla jsem doma borůvky a v životě jsem nezkoušela bublaninu. Poprosila jsem tedy Lenku, aby mi dala recept. Její bublanina, kterou přinesla na sčítání petičních hlasů, byla dobrá, tak proč si nevyžádat recept na mé bublaninové poprvé. :) Tímto děkuji Lence za recept :)



Zadání znělo krásně lehce, proto jej bezostyšně překopíruju :)

klasická bublanina - 30 dkg cukru, 4 žloutky - utřít, přidat 1 hořčicovou sklenku oleje a 1 mléka (vlažného), 40 dkg polohr.mouky smíchané s práškem do pečiva, smíchat a přidat sníh ze 4 bílků. lehce zamíchat, dát ovoce.

A protože bublanina podle mě patří k létu, rozhodla jsem se přidat letní písničku, co se mi tuhle v rádiu líbila. :)







Komentáře

  1. U mně taky jedna voní z trouby.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že se povedla, vypadá pěkně. Dobrou chuť!!!!!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky