Dušená zelenina na francouzský způsob

Je tady cuketová sezóna a s ní cuketová dieta. Ne, že bych byla zapřísáhlou dietářkou, ale cuket je vždycky hodně a já ještě s radostí pomáhám likvidovat nadúrodu. Dneska jsem si udělala dušenou zeleninu na francouzský způsob. Kdo si přidá lilek, bude mít ratatouille. Já jsem svůj pokrm nazvala dušenou zeleninou, abych nezdržovala šťoury diskuzemi na téma, jestli jsem udělala ratatouille nebo ne :)
Inspirovala jsem se pořadem Kluci v akci a hodně mi chutnalo :)



Suroviny
cuketa, rajčata, paprika, protlak, česnek, olivový olej, sůl, provensálské koření, tymián, petrželka, bílé víno

Postup:
1. Na hluboké pánvi jsem rozpálila olivový olej a postupně přidávala na kostičky pokrájenou zeleninu, podle toho, jak dlouho se která zelenina připravuje.
2. Orestovanou zeleninu jsem zasypala trochou provensálského koření, podlila vínem, přidala česnek a osolila.
3. Pokrm jsem dusila cca 20 minut, vytáhla bylinky, dochutila, vyfotila a pak si přidala na talíř ještě zapečená kuřecí prsa s mozzarelou, o kterých jsem tuhle psala :)



Komentáře

Oblíbené příspěvky