Fazolová polévka

Dlouho jsem nemohla najít ten pravý recept na fazolovou polévku. Zkoušela jsem Receptury, vlastní fantazii, radila se s gůglem, ale pořád to nebylo to pravé luštěninové. Zlom přišel ve chvíli, kdy jsem si projížděla recepty pořadu Kluci v akci. Konečně mám definitivní plán pro to, co udělat, když budu chtít na oběd fazolovou polévku :)

A za maminku, a za tatínka! :)


Suroviny:
fazole, kořenová zelenina, těstoviny, majoránka, česnek, petrželka, cibule, mouka, sůl, voda

Postup:
1. Přípravu fazolačky, jako každého fazolového jídla, jsem začala už den předem, kdy fazole putovaly do hrnce k namočení.
2. Fazole spolu s vodou, ve které se namáčely, jsem dala vařit.
3. V malém hrníčku jsem rozpustila máslo, na něm orestovala na drobno nakrájenou cibuli a přidala mouku.
4. Jakmile začaly fazole lehce měknout, dodala jsem k nim na kostičky nakrájenou mrkev, celer a těstoviny.
5. Asi po pěti minutách přišla řada na vychladlou zásmažku, kterou jsem přimíchala do hrnce s polévkou. Tu jsem dosolila, přidala majoránku, česnek a nechala provařit.
6. Ve finále jsem přidala drobně posekanou petrželku.


A k řízné polévce patří řízná hudba. Taky se vám tahle nová písnička od ZZ TOP tak líbí?


Komentáře

Oblíbené příspěvky