Švýcarský dům

Ačkoli se o gastronomii zajímám, nikdy jsem nevybírala restauraci podle nějakého gurmánského průvodce. Vždycky si vyžádám doporučení domorodých, popřípadě dám na svůj skrytý talent pro vyhledání perfektní hospody. Úspěšnost stoprocentní.
Včera jsem však zjistila, že za humny máme restauraci zapsanou v Mauerově výběru Grand Restaurant. Zapsány tam jsou dvě, ale Rybí dům už znám (můj kamarád kulatý Péťa z Boskovic si vždy při návštěvě Karviné vymíní, že se musíme jít podívat na "akvárka"), takže jsem dostala potřebu navštívit Švýcarský dům.
Že se mám držet při výběru restaurace osvědčených metod, mě mohlo napadnout ve chvíli, kdy kamarádka, která mě vyzvedla, oznámila, že se lépe nají v restauraci Ovečka. Byla však ochotná mi dopřát zážitek podle gastronomického průvodce.
A tak jsme vyrazily.
Restauraci Švýcarský dům, najdete v polích u karvinské dobré adresy. Cestu lemují luxusní novostavby a člověk si připadá jako v Beverly ¨Hills. Interiér restaurace je dřevěný a pěkné je i venkovní posezení. Personál na sympatiích restauraci neubírá.
Usadily jsme se tedy na zahrádce a objednaly si. Kamarádka si objednala vídeňskou kávu a já víno. Zamrzelo mě, že na výběr z bílých vín měli pouze Veltlín. Jsem hold rozmazlená od Koplíků, mojí oblíbené restaurace.


Káva byla velkým zklamáním. Šlehačka ve spreji už měla své nejlepší období za sebou. Řekněme si, že ve čtvrté cenové skupině by to nevadilo, ale u restaurace, která si hraje na lepší...

K jídlu jsme si poručily grilovaná žebra a papadelle se smetanou a lososem. Čest jídlu dělalo správné provaření těstoviny, jak trefně usoudila má spolustolovnice. Dlouho jsem nemohla pojmenovat chuť omáčky, když tu mi to došlo. Připadala mi jako smetanová verze dresingu ke grilování, který koupila matička kdesi v akci. Pokrm nebyl špatný, ale nenadchl.



Druhým pokrmem u stolu byla žebra. Radost by bez pochyby udělaly čarodějnici v pohádce Jeníček a Mařenka.  Jejich tučnost byla pro výkrm Jeníčka naprosto ideální. My však nejsme Jeníček, a tak nastala pitva. Jejich lehce nasládlou chuť nepodporovalo ani jemné připálení.

Sečteno a podtrženo? Pro příště budu věřit raději svým kamarádkám nebo dám na osvědčené restaurace. Průvodci, ať slouží jiným. :)

Komentáře

  1. Tak to asi nebylo úplně vydařené..no škoda že je v gastro průvodci:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba nějaký špatný den, ale patrně jich je víc, protože kamarádka z restaurace taky nebyla nadšená... Ty jsi už byla v nějaké takové restauraci?

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky