8. 7. 2012

Těstoviny s rajčaty, bazalkou a mozzarelou

Nikdy jsem nepochopila lidi, kteří jí těstoviny s kečupem. Připadá mi to jako sebenásilí. Ono nakrájet rajčata, smíchat je na pánvi s několika dalšími surovinami, není o moc náročnější. Finančně, časově a co do gastrozdatnosti. Jako bonus nebudete trápit své zdraví a chuťové buňky.


Omáčky bylo více, ale moje foodstylistické a fotografické schopnosti nestačily k věrnému zachycení. Navíc jsem měla hlad, takže se mi s tím nechtělo párat. Za což se omlouvám :)


Suroviny:
Rajčata (když chci na někoho působit osvětou, udělat dojem, mám návštěvu nebo je zimní období, použiji cherry), mozzarelu, česnek, olivový olej, bazalku a těstoviny (těstoviny jsem použila ze semoliny - docela pěkné povídání o semolinových těstovinách je na blogu Cucinare con amore)

Postup:
1. Podle návodu jsem začala vařit těstoviny.
2. Na olivovém oleji jsem orestovala na plátky nakrájený česnek, přidala nakrájená rajčata (neloupu se s nimi) a lehce podusila.
3. Jakmile byla měkká, přidala jsem bazalku a ještě chvilku vše podusila, ke konci jsem přidala těstoviny a mozzarelu, pro lepší provaření a propojení chutí.

Co vaříte v případě časové tísně nebo lenosti vy? Máte rádi těstoviny? :)
A závěrem ještě písničková vložka:


Žádné komentáře:

Okomentovat