Frittata

Taky vás inspiruje prázdný chlebník v kombinaci s hladem? Tuhle večer jsem se vrátila domů, kde nebyl ani krajíček či cokoli, co by pečivo připomínalo. Byla už pozdní hodina a péct bábovku /buchtu/ housku se mi opravdu nechtělo, tak jsem se rozhodla vyzkoušet frittatu a výsledek byl ohromující natolik, že jsem včera pekla další pro kamarádskou návštěvu a že pánům chutnalo! :)



Frittata 

Suroviny
vejce ( na osobu 2), zakysaná smetana ( na osobu menší polévková lžíce), sůl, brambory, bylinky a suroviny dle fantazie

Postup
1. Máslem jsem vymazala formu a zapnula troubu na 180° C.
2. Na první pokus o pečenou omeletu jsem nakrájela žampiony, podusila je na cibulce s máslem, přidala trochu salámu. Na druhý pokus jsem uvařila tři menší  brambory a nakrájela papriku, cuketu a trochu sýra.
3. Vejce jsem rozmíchala se zakysanou smetanou, lehce osolila, promíchala s připravenými náplněmi, posypala bylinkami, nalila do formy a pekla asi půl hodiny.

 Miluju jídla, která jsou výborná a zároveň snadná na přípravu, stejně jako miluju hudbu. Velkou radost mi vždycky udělá nějaká rocková nebo bigbítová klasika - třeba Oh Darlin!


Komentáře

  1. Odpovědi
    1. Já bych se určitě ráda podělila, ale bylo by třeba nás odchytit už při vytažení z trouby (aby zbylo) :)

      Vymazat
  2. Hmm tak ta frittata je luxusní :)) Mňam

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky