Játra na cibulce

Je vysoce pravděpodobné, že pokrm, který dneska představím, už dobře znáte. Játra na cibulce jsou však prvním jídlem, které jsem se naučila vařit, proto si myslím, že si zaslouží místo i na mém blogu. :)
Jak děláte játra na cibulce vy? :)


Porci nakládal J., jedla R. a fotila A. :)


Játra na cibulce

Suroviny:
Vepřová játra, cibule, sádlo, mouka, voda, sůl

Postup:
1. Cibuli jsem nakrájela na drobno a restovala v hlubší pánvi na rozehřátém sádle.
2. K tepelně upravené cibuli jsem přidala na kostičky nakrájená játra a osmažila je.
3. Pak jsem je zasypala trochou mouky, přilila vodu a divoce míchala.
4. Provařený pokrm jsem dochutila solí, pepřem a trochou dětěnického koření, které si vozím z kořenářství Koření u Sindibáda v Brně (kdo by se tam vypravil na nákup, dá si pozor - paní prodavačka se mě nejednou pokusila natáhnout...)
5. Jídlo jsem nechala ještě chvilinku povařit a podávala s rýži. Výtečná je i s okurkou, ale ty nám tak nějak došly - že, Raduš! :)


Protože se jedná o jídlo mých mladých let, nedá mi, než přidat písničku, která neodmyslitelně k mé pubertě patří. Ono jich je hodně, ale tuhle jsem opravdu milovala a líbí se mi dodnes :)


Komentáře

  1. Jééé ani nevíš jak ráda bych si tohle jídlo dala,ale nějak se mi ho nechce vařit jen pro sebe ,když ho doma nikdo jiný nejí:(((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dovedu si to předastavit :) Co já si vyslechla nadávání na játru :)

      Vymazat
  2. Á už jsem dlouho nevařila, musím napravit. Připravuji na červeném víně: http://nejedle-recepty.blogspot.cz/2011/11/veprova-jatra-na-cervenem-vine.html

    A teď jsem dostala velkou chuť na anglická játra.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na víně vařím ráda, verze na červeném víně vypadá moc dobře :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky