16. 8. 2012

Kuřecí maso na švestkách

Dnes vám představím jedno ze svých nejoblíbenějších jídel, které se během loňského léta stalo rodinným šlágrem. Kouzlo pokrmu je v jednoduchosti, rychlosti, dostupnosti surovin a chuti. Recept jsem převzala z Receptur tepelných pokrmů a lehce si jej upravila. Místo sušených švestek používám pouze čerstvé, jídlo je pak o hodně chutnější. Z vlastní zkušenosti výrazně nedoporučuji používat povidla. Ideální přílohou jsou brambory :)

Švestek bych si naložila i více, ale chtěla jsem nechat V.  :)



Kuřecí maso na švestkách

Suroviny:
kuřecí prsa, švestky, vlašské ořechy, rozinky, máslo, sůl, trocha vody na krátké podušení

Postup:
1. Opláchla a namočila jsem rozinky.
2. Kuřecí maso jsem nakrájela na kostičky, osolila a osmažila v pánvi na troše rozpuštěného másla.
3. Během přípravy masa jsem vypeckovala švestky a nakrájela je na čtvrtky, ty pak putovaly za připraveným masem.
4. Rozinky jsem zcedila a přidala k připravujícímu se obědu. Ořechy, které jsem v mezičase nakrájela potkal tentýž osud. :)
5. Všechny suroviny jsem zalila troškou vody a nechala chvilku podusit.


K oblíbenému jídlu patří oblíbená muzika, což je bezpochyby ACDC! :)


2 komentáře:

  1. Švestky a ořechy mám vlastní, tak se poohlédnu jen po tom mase a na výsledek nebudu dlouho čekat, díky!

    OdpovědětVymazat