Palačinky s hruškami

V chlebníku zůstala poslední patka chleba, která už včera nepatřila mezi nejčerstvější a protože jsme chtěli snídat, napadlo mě udělat si palačinky s hruškami. Volba naprosto geniální.
Omlouvám se za fotku, ale těšili jsme se a neměli náladu na zdlouhavé aražování, ale myslím, že právě tento fakt může být dobrou referencí.:)



Palačinky s hruškovou náplní

Suroviny:

Na palačinky:
vejce, mléko, mouka

Na hruškovou náplň:
asi 2 hrušky, cukr, máslo, vodu

Postup:
1. Na začátku přišla palačinková party - do misky jsem dala vajíčko s mlékem, rozšlehala jej a přidala mouku do krémovitější konzistence. Z těsta jsem vypracovala palačinky.
2. Hrušky jsem nakrájela na menší kostičky a na pánvi rozpustila oříšek másla. 
3. Na másle jsem lehce orestovala hrušky, přidala cukr, nechala lehce zkaramelizovat a dodala trošku másla.
4. Celou směs jsem zalila trochou vody a nechala podusit.
5. Palačinky jsem naplnila hruškovou náplní.


Místo hrušek můžete použít jakékoliv ovoce, záleží, co vám roste na zahrádce nebo co kde utrhnete. Z vlastního pozemku, samozřejmě. Do náplně se bude jistě hodit i panáček hruškovice nebo ruma. A když jsme u toho panáčka: Což takhle si poslechnout Pijanovku?




Komentáře

Oblíbené příspěvky