2. 8. 2012

V zajetí marnotratnosti

Díky svému marnivému já, sleduji beauty blogy a občas se podívám i na nějaký ten fashion blog. Nedílnou součástí takto zaměřených internetových deníčků bývá rubrika haul. To slečna, která stránky spravuje ukazuje světu, co nakoupila. 
Dneska bych si ráda vyzkoušela gastronomickou obdobu nákupů. Včera jsem byla na jednání/výletě v Olomouci a nakoupila jsem si potraviny, ze kterých mám radost. 



V obchůdku s regionálními a biopotravinami jsem objevila srnčí paštiku. Už delší dobu mě mrzí, že jsem ještě pořádně nevyzkoušela zvěřinu, proto se jednalo o jasnou volbu. Srnčí paštika je bez všemožných éček a břeček, které dnešní potraviny obsahují, proto jsem překousla (ačkoli mě napadalo něco o vrtání kolena) poměrně vysokou cenu 64,-Kč.


Další surovinou, kterou jsem si udělala radost, je Mozarella di bufala. Zítra se chystám sednout na svůj pekelný stroj, dojet do Polska pro soudková rajčata (jsou výborná, nasládlá, voní) a udělat caprese v celé své kráse. Bufalu jsem koupila v prodejně Gran Moravia za 42,- Kč, takže věřím v ohromný gastrozážitek.


Z prodejny Gran Moravia jsem si přivezla i stejnojmenný sýr. Koupila bych i syrovátku a ricottu, které jsem v prodejně v rámci ochutnávky mohla vyzkoušet, ale obávala jsem se, že během několikahodinové cesty domů by se ze surovin mohla vyklubat nová živočišná forma.

zdroj:  http://cs.wikipedia.org/wiki/Kostel_svat%C3%A9ho_Gorazda_(Olomouc) 

Z Olomouce si obvykle odvážím i víno. Nevím, čím to je, ale v Olomouci jej prodávají ve srovnáním ze zbytkem republiky za nízké ceny. Včera jsem si odvezla Tramín Červený a Portugala. Kousek od kostela na fotce se nachází úžasná vinotéka. Dneska se chystám dělat těstoviny s boloňskou omáčkou, takže víno jistě najde využití :).

4 komentáře:

  1. Srnčí paštiku jsem snad ještě nikdy neměla, ale určitě bych ráda vyzkoušela:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla moc fajn, ačkoli kamarádka tvrdila, že ji konzistencí připomíná rybičkovou pomazánku... :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Bufala byla dobrý kauf. Obvykle mi mozzarella sama nechutná, ale tohle bylo jiné kafe :)

      Vymazat