Vepřové maso na rajčatech a paprice

Měla jsem doma plátek vepřového masa, plnou ledničku zeleniny a vše bylo nutno upotřebit. Věřím, že hodně lidí by maso pokrájelo na nudličky, fláklo na to kečup a pokrm nazvalo čínou. K tomu trocha rýže coby příloha a máme hotovo. Nebo by pokrájené maso a zeleninu zastříkli vodou, utopili v kostce bujonu a vyřádili se se solamylem. Jenže pro mě jsou obě volby gastrovraždou, nemají právo na život v mojí kuchyni, navíc druhý zmíněný způsob přípravy mi v době, kdy jsem žila na intru, působil střevní potíže. Proto jsem pro inspiraci využila nápovědu na telefonu, internet a poskládala do kupy docela dobrý pokrm. Jednoduchý a bez kečupu a umělých ochucovadel.





Vepřové maso na rajčatech a paprice

Suroviny:
vepřové maso, troška prorostlejší slaniny, paprika, rajče, troška protlaku, sůl, voda

Postup:
1. Vepřové maso jsem nakrájela na nudličky, zeleninu na proužky.
2. Slaninu pokrájenou na malé kostičky jsem rozpustila v pánvi a na ní orestovala osolené maso, k němu jsem přidala zeleninu, protlak a společně chvíli povařila.
3. Podle potřeby jsem přidala vodu.


A protože mě poslední dobou pronásleduje prokletí extra pálivé papriky (jakoukoli papriku si koupím, děsivě pálí - chalapeňos hadra!), přidám dneska svou oblíbenou písničku - Hearts on fire, ačkoli u mě to je spíš mounth in fire...


Komentáře

  1. diky za tip...zrovna se chystam udlat na obed :)

    rada bych te pozvala i k sobe na zacinajici blog :-)
    http://inspirativnirecepty.blogspot.cz/ nebo http://themumsdiary.blogspot.cz/

    preji krasny den :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. trosku jsem si to upravila podle ingredienci,co byly doma,ale je to mnamka :-)diky :-)

      Vymazat
    2. Mám radost, že ti chutnalo a povedlo se. Neředěnou a upřímnou radost :) S improvizací se počítá. Ono stejně, když člověk vyhledává recept na nějaké legendární jídlo, tak najde aspoň 4 různé zaručeně originální recepty...

      Vymazat
    3. no,ja jen trosku ochutnala(jim jinak,jak zbytek rodiny),ale mala a pritel si posmakli...pritel si to vychvaloval :-)dekuji :-)

      Vymazat
  2. pfrrrrrrrrrrrrrr bez umělých dochucovadel???? a co ten protlak..... :o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Člověče, tak to je pro mě překvapení (nenapadlo by mě, že protlak může být umělým dochucovadlem) ! :-) Zajímalo by mě, jestli protlaku smýšlí stejně i všichni světoví kuchaři, kteří ho hojně používají. :-)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky