15. 8. 2012

Vídeň II

Když jsem uváděla první článek o Vídni, slibovala jsem pokračování. Na své dovolené jsem se do metropole Rakouska opravdu, ale opravdu zamilovala. Občerstvení, které jsem viděla na tamním filmovém festivalu mě poznamenalo do té míry, že při návštěvě zdejšího hudebního festivalu jsem pila z plastového kelímku jen se zármutkem, ačkoli jsem si Dokořán opravdu užila. Chápu, že plastové kelímky byly zvoleny pro bezpečnost a fakt, že kdyby v Karviné nalévali alkohol do stejných skleniček, tak už druhý den festivalu není z čeho pít...
Na filmovém festivalu jsem však ještě netušila, co mě čeká. Druhý den, kdy jsme vyrazili na Naschmarkt jsem ještě netušila, že se octnu v gastronebi. Poprvé v životě jsem viděla na vlastní oči Belugu, žlutou čočku... To koření! Salámy! Maso! Veškeré suroviny! Vše jsem pečlivě fotodokumentovala. Fotografiemi bych se ráda pochlubila :)
Myslím, že komentář není třeba.

















7 komentářů:

  1. Nádhera!
    Podobně u vytržení jsem byla na tržnici v Barceloně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Živě si to dokážu předsdtavit! :) Ostatně do Španělska bych se opravdu ráda podívala, kamarádka, která tam byla na stáži pořád pěje na Španělsko ódy :)

      Vymazat
  2. Tak to jsis určitě užila, takových dobrot, úplně se mi sbíhají sliny, perfektně nafoceno...:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vídeň jsem si užila snad jako žádnou dovolenou před tím, ačkoli byla pouze dvoudenní :) Za pochvalu fotek moc děkuji :)

      Vymazat
  3. Hmmmmmmm kulinářské nebe:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosté! A to jsem ještě neuvedla, že ti prodejci občas nějakou tu olivu nebo plněnou papričku nabídnou na vyzkoušení :)

      Vymazat
    2. Tak jste měla nádherný zážitek a fotky to dokládají,paráda.Lida

      Vymazat