2. 9. 2012

Give away intermezzo

Jelikož a protože mám dneska svátek, vážím si každé čtenářky, každého čtenáře, mám radost ze všech, kteří zabloudí na můj blog a čtou moje výtvory či snad dokonce mě ocení (v tomto případě je radost několikanásobná), rozhodla jsem se po vzoru beauty blogů pro svojí první give away.
Případným zájemcům/zájemkyním ráda vyjádřím vděčnost svým oblíbeným sprchovým gelem Original Source. 


Sprchový gel voní po čokoládě, je přírodní, netestovaný na zvířatech a okolí Vám bude závidět. Všechny moje kamarádky z jeho vůně šílí. V tom pozitivním slova smyslu. :)  V českých drogeriích ho neseženete - vozím si jej z Polska. Protože co se týká výrobků z Polska v poslední době proletělo naší zemičkou několik skandálů, dovolím si poznamenat, že jsou dva druhy zboží z Polska:
 a. zboží pro slevy-chtivé Čechy a Slováky
 b. kvalitní zboží.
Můj postřeh je testovaný léty života v příhraničním městě a svorně vám jej potvrdí mnoho lidí z mého okolí.

Pokud vás tenhle fešák zaujal a zájemkyň/zájemců by bylo víc, napište mi do komentářů nějaký neokoukaný recept na zužitkování cukety, ideálně i květák, tip na dobrý film a svoji oblíbenou písničku.

Sejde-li se více receptů svolám své blízké, vybereme tři nejlepší, ty uvaříme a výherkyni/výherci kontaktuju, pošlu svůj oblíbený sprchový gel a třeba i nějaké překvapení. Pokud výběr dopadl remízou, vyhrává osoba, jež je mou pravidelnou čtenářkou na bloggeru. V případě, že by se výherkyně/výherce nerad/a koupal/a v čokoládě můžeme se domluvit i na jiné vůni/příchuti :)

Jako kulturní vložku přidávám svoji oblíbenou filmovou píseň :)


3 komentáře:

  1. Milá Adélo, všechno nejlepší ke svátku!
    Zapojuji se do tvého prvního giveaway a posílám recept na cuketu. Dělala jsem tento recept poprvé a můžu jenom chválit.

    Cuketový nákyp
    --------------
    2 menší cukety, 2 sýry hermelínového typu, 3 vejce, žampiony dle chuti, sůl, pepř

    Cukety nastrouháme nahrubo, přidáme nakrájené sýry, nakrájené a na oleji opečené žampiony, rozklepneme vejce. Vše promícháme a osolíme a opepříme dle chuti.
    Pekáček vyložíme pečícím papírem a celou směs do něj vylijeme. Dáme do předehřáté trouby na 200°C a pečeme asi 30 minut dozlatova.
    Podáváme s pečivem nebo brambory.

    Případně tento moučník, který je vláčný a vynikající:
    Cuketové řezy se zakysanou smetanou
    --------------------------​--------------------
    3 vejce, 300 g pískového cukru, 1 lžíce oleje, 400 g najemno nastrouhané cukety, 350 g polohrubé mouky, 1 prášek do pečiva, rybízová marmeláda, 2 zakysané smetany, 1 vanilkový cukr, 2 tyčinky Ledové kaštany, olej a mouka na plech

    Vejce ušleháme s cukrem a olejem do pěny. Pak pozvolna přidáváme nastrouhanou cuketu střídavě s moukou smíchanou s kypřícím práškem. Těsto vlijeme na vymazaný a vysypaný hluboký velký plech. Pečeme při 175°C 20 minut.
    Vychladlý koláč potřeme marmeládou. V misce si umícháme zakysané smetany s vanilkovým cukrem, natřeme na marmeládu a posypeme nahrubo nastrouhanými Ledovými kaštany.

    Co se týče filmu, tak to moc neposloužím, je jich hodně, ale oblíbený vyloženě nemám. Ale nejvíc se nasměju a ráda se podívám na starý černobílý film Mravnost nade vše.

    A písnička? Je jich taky hodně, ale ráda si poslechnu písničku od Marqua Electronic Lady.

    OdpovědětVymazat
  2. pšonci mají i čokoládovou verzi toho úžasného mýdla? 8) měla jsem čest s růžovým mýdlem a to bylo opravdu neuvěřitelné 8) takže hlásím se, pokud pojedeš nakupovat k sousedům, o obě vůně mydélek! 8))

    jinak z cuketky doporučuju 1) placky (veganské) pouze brambora, cuketa, mouka, olej, voda
    2) čokoládovo-cuketový koláč
    3) cuketová buchta na slano

    pokud by tě něco zaujalo, pošlu Ti recept 8)

    OdpovědětVymazat
  3. Dodatečně vše nejlepší k svátku!
    Jinak mimo soutěž k cuketě. Já ji často dělám zapečenou. Nakrájím na kostky, přidám tak 3 brambory, taky na kostky, a pak přidám vše, co potřebuji spotřebovat.
    Zrovna včera jsem tímhle způsobem likvidovala "zbytky":
    3 plátky anglické, půlku cibule, 3 stroužky česneku, mrkev, celer, potřebovala jsem přistřihnout tymián.... Posolit, opepřit, přidat sojovou omáčku, zamíchat a dát do trouby.
    K večeři ideální.

    OdpovědětVymazat