5. 9. 2012

Ruměnčina volba

Určitě nebudu jediná, koho potěší, když ho někdo pochválí. Ve chvílích, kdy mě pochválí osoba, jež odvádí dobrou práci, je moje radost několikanásobná. Mluvím teď o Soni, která si na mě vzpomněla v článku Liebster blog. Ve zkratce - jde o to, že vypíšete pět svých oblíbených blogů a lidem, co je vedou dáte vědět.
Ačkoli nejsem fanynkou veškerých kolujících akcí, tyhle blogové mám docela ráda. Vždycky najdu nějakou fajn stránku. 
Holky, které píšou blogy jsou tak dobré! Svým focením strčí do kapsy kdejakého "profesionála", recepty jsou super a po uvaření si kolik krát pochutnám. Jako bonus přihodí občas zajímavou historku nebo moudro do pranice, což mi dělá radost. Super jsou i beauty blogy. Sice se u většiny lifestylových časopisů pravidelně rozčílím, ale při čtení beauty blogů dostanu zajímavé informace, zkušenosti blogerek a můžu se případně doptat na nejasnosti.
Vybrat pět blogů je pro mě hotové peklo - všechny, které sleduji a to bez výjimky jsou dost dobré. Do jednoho. Jinak bych je nesledovala. Nejrozumnější bude si rozkliknout informace o mě a proklikat si blogy, které sleduji. Abych však netrhala partu, pokusím se vybrat pět blogů, které mi tak nějak přirostly k srdci. Nazývejme to Ruměnčina volba :)



Snad první mezi food blogy, který jsem poznala. Uvařila jsem už boršč a je fakt moc dobrý :)

Píše o ženských - kosmetických tématech. Ta jsou zajímavá a dobře zpracovaná. 

Martina je pěkně prosím čítankový příklad, že i matka od rodiny může vařit s rozumem, dobře, nápaditě a kvalitně.

Nádherné fotky, super recepty a baví mě i rozložení stránek. Je to taková fajn pracovní plocha. Po Sonině vzoru budu muset zapracovat na svém rozložení :)

Jsem milovnice Červeného trpaslíka a jako takovou mě vždycky zajímala indická kuchyně. Tyto stránky jsou zatím nejzajímavější, které jsem o indické kuchyni našla :)


V závěru znovu opakuji, že všechny blogy, které sleduji jsou podle mě moc dobré, opravdu bych je jinak nesledovala. Pokud by za mnou někdo přišel, ať mu doporučím nějaké dobré stránky, pošlu mu odkaz na svůj gůgl profil, ať si to všechno prokliká a vybere podle sebe. Pro mě jsou šampioni všichni :)


Žádné komentáře:

Okomentovat