Čočkový salát s kari a jablky

Raduš, moje kamarádka, mě poprosila o nějaký recept na čočku. Požadavek věru všeobecný, doma mám 4 druhy čočky, nehledě fakt, že čočka se dá připravit jako polévka, příloha, hlavní jídlo nebo salát. Po delším bádání jsem se rozhodla, že si udělám svůj oblíbený salát inspirovaný kuchařkou Recepty z farmářských trhů.



Čočkový salát s karí a jablky

Suroviny
čočka, jablka, rajče, cibule, česnek, máslo, sůl, tymián, chilli, bobkový list, kari, citron

Postup:
1. Den předem jsem čočku namočila, druhý den pak k ní do hrnce přidala česnek, cibuli, bobkový list, trochu tymiánu, soli a uvařila do měkka.
2. V mezičase jsem nakrájela jablko na kostičky, v pánvi rozpustila máslo, jablko lehce osmažila, zasypala kari kořením a ještě chvíli restovala.
3. Uvařenou a zcezenou čočku jsem dala do misky přidala k ní jablko,  na malé kostičky pokrájené rajče, citron, lehce chilli, olivový olej a trochu soli.
4. Vše jsem promíchala a bylo hotovo :).



Komentáře

  1. Zajímavá kombinace, čočku mám ráda tak určitě vyzkouším... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hmmm tak to zní hooodně zajímavě:)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky