24. 10. 2012

Šmak české kuchyně

Ačkoli nepatřím mezi největší fanynky fastfoodů, během cesty do Brna, kam nás vyslalo naše občanské sdružení, jsem se nadchla pro Šmak české kuchyně.
Anglikanismů prosté občerstvení bez ultracool sortimentu bylo pro mě jako zjevení z čistého nebe. Vím, že se víceméně jedná o tradiční českou kantýnu, ale v těch se člověk tu a tam nají lépe a za menší peníz, než v renomované restauraci a když takovou kantýnu otevřou v nákupním centru, pak jsem tuze potěšena. 



Nebyla bych to já, abych se nevrhla vstříc novým chuťovým poznatkům. Z nabídky jsem si vybrala dušené vepřové koleno se zelím, bramborovým a houskovým knedlíkem. Za 100 gramů masa s již zmíněnými přílohami jsem zaplatila 41,-Kč. Věřím, že osoba s menším apetitem se příjemně nají.
My s V. příjemně pochutnaly. Maso bylo dobré, ačkoli na některých místech trochu tvrdší, bramborový knedlík mi osobně chutnal více, než houskový, ačkoli i ten byl chutný, zelí pak bylo trochu sladší, což jeho chuti neuškodilo.
Celkový dojem byl na sedm hvězdiček z deseti. Jídlo bylo o něco lepší, než dobré, ale na WOW efekt to nestačilo, což nekazí pozitivní dojem a pro příště se určitě vrátím. Když jsem totiž v Brně, potřebuji se rychle a pořádně najíst, abych si mohla užívat víru velkoměsta a tohle do budoucna bude jedno z míst, kam se vydám. A o mých nejoblíbenějších místech v Brně v dohledné době připravím zvláštní povídání :)



Žádné komentáře:

Okomentovat