Těstoviny se špenátovosmetanovou omáčkou

Jak jsem už psala, během návštěvy Bielska jsem si koupila čerstvý špenát a ten bylo potřeba zužitkovat, zopakovala jsem proto výtečnou kombinaci špenátu, smetany a česneku. Správnost mojí volby potvrdila i libující si V. :)





Těstoviny se smetanovo-špenátovou omáčkou

Suroviny:
špenát, těstoviny, smetana, máslo, sůl česnek, cibule, olivový olej

Postup:
1. Špenát jsem spařila horkou vodou a vykoupala ve studené lázni, aby si zachoval svou barvu.
2. Dala jsem vařit vodu na těstoviny.
3. Cibuli nakrájenou na jemno jsem spolu s česnekem, nakrájeným na tenké plátky, orestovala na olivovém oleji a másle v hlubší pánvi.
4. V mezičese jsem nakrájela špenát a přidala ho k cibuli a česneku, následovalo krátké míchání.
5. Do vařící, osolené vody jsem dala vařit těstoviny.
6. Směs v hlubší pánvi jsem zalila smetanou, osolila a nechala vařit do téměř uvaření těstovin.
7. Jakmile byly těstoviny téměř hotové, putovaly do pánve a společně s omáčkou se ještě chvilinku povařily.



Komentáře

  1. těstoviny prostě nikdy nic nezkazí! :)
    perfektní

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Docela fajn je v případě ledničkové a fantazijní krize i rýže. Včera jsem ji dělala na masale s hráškem a rajčetem a byla překvapivě dobrá :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky