7. 10. 2012

V zajetí marnotratnosti II

Jak jste si už jistě všimli, kromě lásky k vaření, kultuře u mě nechybí ani láska k cestování. Už dlouho jsem se chtěla podívat do Bielska Bialej, což je město v Polsku poblíž nás. Když se našla dvě volná místa v autě, neváhala jsem, nadšeně popadla V. a vyrazila. Výlet to byl úžasný. Pokud vyrazíte, nesmíte vynechat tamní trhy. Mimo jiné se na ně sjíždějí farmáři ze široka daleka a tak najdete například babičku, která prodává domácí vajíčka, různé druhy hřibů, zeleniny.  Zaujme určitě i blešák a fůra dalšího zboží. Za návštěvu určitě stojí i pekařství - cukrárna na hlavní třídě poblíž hotelu President a nedaleké řeznictví. Výhodou Bialska je dostatečná vzdálenost od naší hranice, takže jsou tam na vás lidé milejší a můžete mírně polevit v obezřetnosti před prodejem šmejdů...




Přiznám se, že bych zeleninový trh vybrakovala nejraději celý, bohužel zlotuvek nebylo tolik, proto jsem si koupila jenom:

Paprikorajče
Něco podobného jsem už viděla na výstavě Zahrádkářů, proto jsem neodolala možnosti ochutnat a je to nejlepší paprika, kterou jsem kdy jedla.


Hříbky
Nabídka byla široká, ale já si vybrala tyhle a byly moc dobré na kuřecím mase s bramborem. Příště jich koupím víc, nasuším a udělám si smaženici. :)



Špenát
Velká taška čerstvého špenátu v přepočtu za 14,- Kč. Dneska byl výborný na těstovinách se smetanovou omáčkou, které připravil J.



Zelené rajče
Další chuťový oříšek, který se mi po nedávné výstavě podařilo rozlousknout. Chutná trochu jako paprika...


Kromě trhoviště jsme si ještě užily procházky po městě, která byla moc fajn a doufám, že se do Bialska znovu podívám. Krásné počasí v krásném městě zaručuje krásný výlet a já doufám, že se do Bialska znovu podívám. Marušce děkuji, že nás vzala. Co vy? Cestujete rádi? Vozíte si z cest nějaké potraviny?
,

Žádné komentáře:

Okomentovat