Koukaná

Díky mému nadšení pro gastronomii a vaření mě tu a tam lidé v okolí pobízí, abych se přihlásila do gastronomické reality show, která je zrovna populární. Nejčastěji slýchám o pořadu Prostřeno.

Odpověď je rázné a konečné NE. Představa, že mé bydliště lustrují 4 cizí lidé v záchech s televizním štábem, který posléze zachytí jejich rozumy a často i pomluvy mě nikterak neláká. Ono všeobecné rozumování a rozebírání smrtelnosti brouka je důvodem, proč reality show opravdu nemám ráda až  na vyjímku Ano, šéfe.

To, že nemám ráda reality show neznamená, že se výhýbám sledování různých pořadů. Těm bych se v dnešním příspěvku ráda věnovala. Abych příliš neodbočovala od tématu, zaměřím se zejména na pořady s gastronomickou tématikou nebo dílem o gastronomii.


Obrázek jsem převzala z facebookových stránek pořadu.

Peklo na talíři
V době, kdy šlendrián zavládl trhu je důležité se mít na pozoru. Během několika málo minut se Roman Vaněk spolu s odborníky věnuje nekvalitním surovinám a informuje o jednotlivých výrobcích.
Pořad naleznete na internetových stránkách:



Obrázek jsem převzala z facebookových stránek pořadu.

A dost!
O D-Testu jsme určitě všichni slyšeli, popřípadě četli nějaký článek vycházející z jejich výsledků. Na stránkách www.stream.cz, naleznete pořad plný výsledků testů již zmíněného časopisu doplněných tu a tam nějakou radou. 



Obrázek jsem převzala z facebookových stránek pořadu.


Menu domů
Poslední ze Streamovských počinů, který mě opravdu baví je Menu domů. Příjemné, rozumné a jednoduché recepty podané zajímavou formou.



Hyde park ČT24
Nenávidím žehlení a když už musím žehlit, potřebuju k tomu nějakou kulisu, ideálně rozhovor, což tenhle pořad dokonale splňuje. Žehlení je pak o něco snesitelnější.  Není tomu tak dávno, co jsem onu nelibou domácí práci vykonávala společně s paní Požárovou.


Obrázek jsem převzala z internetových stránek www.iprima.cz

Ano, Šéfe
Myslím, že se jedná o suverénně nejznámější pořad o gastronomii v ČR., nebudu se tedy divoce rozepisovat a pouze připomenu odkaz. Fajn je se podívat i na slovenskou verzi.

http://www.iprima.cz/anosefe

Nebíčko v papulke
Podívaná, kterou mi doporučila kamarádka. Pán, který uvádí slovenské Ano, Šéfe se vydal zkoumat Slovensko a tamní národní kuchyni. Nádherně pozitivní počin.

http://www.nebickovpapulke.sk/


Ráda sleduji ještě pořad Krásné ztráty, Show Jana Krauze, Vyprávěj a jiné, ale to už je jiná kapitola :)

Co sledujete rádi/rády vy?


Komentáře

Oblíbené příspěvky