Ovesná kaše s jablky

Dnešní příspěvek se spíše hodí pro volné dny nebo chvíle, kdy máte odpolední. Pokud si však přivstanete a uděláte ovesnou kaši tak, jak jsem ji udělala já, jistě neprohloupíte. Je to jenom patnáct minut navíc :) Recept jsem čerpala z pořadu kluci v akci a jsem ráda, že jsem přišla ovesné kaši konečně na kloub.




Ovesná kaše s jablky

Suroviny:
ovesné vločky, jablka, cukr, skořice, máslo, mléko, trocha vody, rozinky

Postup:
1. Rozinky a ovesné vločky jsem namočila do vody.
2. Na pánvi jsem rozpálila máslo, na něm orestovala nakrájená jablka a posypala je cukrem.
3. Jakmile cukr zkaramelizoval, přidala jsem namočené ovesné vločky a rozinky, zalila mlékem, přisypala trochu skořice a ještě chvíli (asi deset minut) vařila.



Komentáře

  1. Mám ovesnou kaši velmi ráda, ale většinou přidávám čerstvé letní ovoce, tato Tvoje podzimní varianta je též lákavá, díky za tip...:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já se čerstvým letním ovocem rychleji napasu, než ho dostanu do kuchyně :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky