Spatzle s krůtími játry a rajčaty na víně

Původně jsem měla v plánu použít těstoviny, se kterými si pokrm dělávám, ale byl u mě J. a těstovin hold na dvě porce nebylo. Popřípadě by byly ty dvě porce dost mizerné, což se mi nechtělo absolvovat a tak jsem se rozhodla udělat v poslední době důvěrně známe spatzle. Můžu říct, že jsem neprohloupila a to jsem dělala dvě jídla zaráz. J. nejí vnitřnosti. Fajnovka! Taky občas děláte na oběd dva různá jídla?

Ano, mohla jsem to jídlo pěkně naaranžovat a nafotit, ale měla jsem doma  fešného, inteligentního chlapa a obrovský hlad... A vůbec! Není nejlepší referencí dobrého pokrmu, že se na něj nemůžete dočkat? :) 


Spatzle s krůtími játry a rajčaty na víně
- recept na spatzle najdete v předchozích článcích
- inspirovala jsem se pořadem S Italem v kuchyni
- pokrm se původně podává s těstovinami
- přimlouvám se, abyste použili cherry rajčátka - chutná to pak o dost líp


Suroviny:
krůtí játra, rajčata, cibuli, bílé víno, sůl

Můj postup:
1. Cibuli jsem nechala zesklovatět na olivovém oleji a přidala porůznu pokrájená a očištěná kuřecí játra (na jednu porci mi vystačily dvě), vše se chvíli restovalo.
2. Orestovaná játra jsem zalila vínem, přidala rozpůlená cherry rajčátka a chvíli dusila.
3. Obsah hrnce jsem promíchala, osolila, promíchala se spatzlema a nechala ještě chvilinku povařit, aby se spojily chutě.



Komentáře

  1. Pečeň mám rada , recept sa mi páči vyskúšam :-) máš u mňa nomináciu 11 kuk na môj blog :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dej pak vědět, jak to dopadlo :) Za nominaciu ďakujem :)

      Vymazat
    2. určite dám vedieť , teraz mám pečene v mraziaku z jelenice , bravčovej aj z diviaka :)nevadí že nebude krutí

      Vymazat
    3. To jo! Já bych taky chtěla zvěřinu, akorát nemám tušení, kde v Karviné se k ní dostat. Občas mě štve co podpultovek je na tom světě.

      Vymazat
  2. I was recommended this website by my cousin. I am not sure whether this post is written by him
    as nobody else know such detailed about my problem.
    You're amazing! Thanks!
    Also visit my web blog - ridiculously photogenic guy

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky