14. 11. 2012

Spatzle se špenátem a parmazánem

Dnešní pokrm nebude zrovna dietní. Doufám tedy, že se knoflík u kalhot na mě slituje a půjde zapnout. Po včerejším cvičení by mohl být shovívavý... Spatzle jsem dělala z celozrnné mouky. Věřím, že pokud místo parmazánu použijete Gran Moravii, tak to nebude vadit. Inspirovala jsem se na stránkách apetitonline.cz




Spatzle se špenátem a parmazánem

Suroviny 

na spatzle:
- v původním receptu se uvádí množství na 4 porce, ale osobně bych to viděla spíše na tři...
- spatzle jsem už dělala s žampionovou omáčkou 
200 g mouky, 80 ml mléka, 2 vejce

Na dochucení:
špenát, parmazán, máslo

Postup:
1. Dala jsem vařit vodu.
2. Vytáhla jsem váhu, na ni položila misku, do které jsem rozbila dvě vajíčka, podívala se, jestli se mi tam někde neproducíruje šlupka a přidala ostatní suroviny na spatzle, z nichž jsem vypracovala hutné těsto.
3. Těsto jsem přes haluškové sítko protlačila do osolené vody, čímž vznikly noky, které jsem vybrala děravou vařečkou.
4. V hluboké pánvi jsem rozpustila máslo, na něm jsem restovala spatzle, přidala špenát, nastrouhala trochu parmazánu, lehce dosolila a bylo hotovo.


A protože je občas fajn se protáhnout, přidám dneska písničku, která mě vždycky dokáže rozhýbat :)


4 komentáře:

  1. Hmm toto jsem ještě neměla možnost ochutnat..hmm zajímavé

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba napravit :) Ruměnčiny chuťové buňky vřele doporučují :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Pravdu díš :)A neskutečné mňam jsou i plněné knedlíky.

      Vymazat