21. 12. 2012

Cyklistické intermezzo

Milé drahé, milí drazí,
v poslední době se setkávám s mnoha dotazy od lidí, kteří zjistí, že jezdím na kole. Rozhodla jsem se tímto článkem uvézt svou přepravu na kole na pravou míru.  Věřím, že tímto budeme mít všichni jasno.
Začnu fotografií.



Nyní si řekněme něco k historii. Před dvěmi lety mi jakýsi zloděj ukradl kolo, poprosila jsem tedy strýce, aby mi sehnal něco, co bude hůře vypadat než jezdit. Povedlo se, mnoho bezdomovců a pobudů má hezčí kolo, než já. Kolo je svařeno ze dvou starých kol, aktuálně nefunguje přední brzda, klakson a nám urvanou šlapku. Jinak se mi na kole jezdí fajn.

Tak a teď si odpovíme na několik nejčastějších otázek:

Není Ti zima?
Není, umím se teple obléct.

Jsi blázen?
Záleží na úhlu pohledu. Když se v psychologii probírají duševní choroby, každý se najde. Ačkoli normální opravdu nejsem, nejedná se o nic vážnějšího.

Ty jezdíš v zimě na kole?
Ano, to na čem jezdím je opravdu kolo.

Nezpotíš se?
Nijak výrazně, oproti pěší chůzi nevidím/necítím rozdíl.

Když jedeš z kopce musí přeci foukat, není ti pak zima?
Ne. Pojďme si říct, že moje kolo zvládne maximálně 40km/hodinu a to pouze za předpokladu, že bych jela z
Rájského kopce (největší kopec v Karviné) bez brždění, což neudělám, protože si nejsem jistá, že bych byla schopná rychle reagovat.
Öbvykle jezdím do 15km/hod, což opravdu není fičák.

Proč jezdíš na kole?
Je to rychlejší a pohodlnější než pěší chůze, MHD nemám ráda a v Karviné mi moc neposlouží, auto nemám a za taxík zbytečně vyhazovat nebudu. Navíc mě jízda na mém pekelném kole baví.

Tak věřím,. že tímto článkem jsem vše vysvětlila. Na kole se mi opravdu jezdí pohodlně a dokud nenasněží a kolo bude držet pohromadě, jezdit budu. Popřípadě, kdyby mi někdo chtěl vozit zadek v autě (bez nároku na finanční kompenzaci) a dělat osobního řidiče, nejsem proti...




Žádné komentáře:

Okomentovat