Rajčatová polévka

V době cukroví, bramborového salátu, smaženého a těžkého jídla se každý odlehčený recept počítá. Když si pak vařím svojí oblíbenou polévku, je pak radost dvojnásobná.







Ruměnčina rajčatová polévka
- chcete-li být za gastroboha a jste při penězích, použijte cherry rajčátka
- fajn je v polévce kapání nebo rýže


Co jsem použila
Konzervu rajčat, mrkev, cerler, bobkový list, nové koření, hřebíček, sůl

Jak jsem postupovala:
1. Mrkev s celerem a cibulí prošli klasickou restovací procedurou, nespočetně krát popsanou na tomto blogu.
2. K výše zmíněným surovinám jsem přidala koření, konzervu rajčat a vše povařila ku změknutí.
3. Jakmile zelenina změkla, vytáhla jsem koření a pustila se do divokého mixování ponorným mixérem.
4. Pomixovanou polévku jsem osolila a povařila v ní kapání.




A protože s nakupováním dárků, úklidem a občas i cukrovím čas od času pěkně válčím, přidám písničku, jež se mi BESTIÁLNĚ LÍBÍ :)


Komentáře

  1. válku s nakupováním dárků, úklidem i cukrovím jistě vyhraješ!
    moc se mi líbí tvá nová profilovka! :D
    a rajčátková polévka vypadá super :)
    přeji příjemné prožití svátků!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mmmm! Díky za pochvalu, podporu a přání :). Ta fotka je už strašně stará, ale bývá mezi přáteli oblíbená, jen co je pravda :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky