25. 12. 2012

Ruměnčin Ježíšek, aneb bohapustá vychloubačka

Drahý Ježíšku, po bestiálně úžasném a hlavně chutném předkrmu v podobě medoviny a pardubických perníčků je na čase, abych Ti to řekla z plna hrdla: Ježíšku, SEŠ BOREC! Letos jsi mi udělal fakt radost a dokonce mě pobavil. Tímto ti moc děkuji :)

Pokud dovolíte, ráda bych se pochlubila.

Už dlouho válčím se svým ponorným mixérem, jeho kondička není, co bývala a Ježíšek vyslyšel moje prosby. Od včerejška vévodí mojí kuchyni tenhle zelený fešák :)



Další hvězdou večírku, ačkoli rozbalenou už v pátek byla kovová pinzeta. Měla jsem takovou radost, že jsem ji odmítala pustit většinu večera z ruky :)




A protože našemu dárkonoši nechyběl smysl pro humor, přinesl mi spodní prádlo. Pro ilustraci jsem na kalhotky, jež mi přinesl položila takové, jaké nosím. :)



Ježíšek byl i praktický, přinesl mi sprchové gely, sirup a nějakou tu korunku. Jisté je, že mě pobavil a udělal radost. Moc mu děkuji :) Jaký byl vůbec Ježíšek u vás? Povídejte, přehánějte, jsem jedno velké ucho! :)

4 komentáře:

  1. Moc pěkné dárky :-). U nás se dávaly dárky spíš dětem a my jsme si dali dárky symbolické. Já jsem dostala od mého muže polštářek na spaní, knížku 0.4 Soumrak civilizace a deštník. Od tchánů dostanu nový mobil (ale to jako ještě nemám vědět) a co mi naježí od našich, to se dozvím dneska. Přeji krásné svátky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pamatuju, jak jsem tehdá před léty jela busem a za mnou se bavily dvě paní. Ta jedna povídala, že svému milovanému dítku řekli, ať napíše dopis Ježíškovi. Pak spočítali hodnotu dárků a zjistili, že jejich milované dítko si naporoučelo dárky za 24 000,-. :) A máš super dárky. Kombinace deštníku a knihy s názvem Soumrak civilizace zní docela vtipně :)

      Vymazat
  2. Ty kalhotky jsou super, přímo na sibiř, aspoň nezmrzneš. Ale na rande je neber, leda když se toho dotyčného budeš chtít zbavit.
    Já jsem dostala věci praktické - mýdlo, pěnu, sůl do koupele, krémy, kolekci čajů, lampičku. Řetízek s vážkou pro ozdobu. Měj pěkný večer. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já letos dávala většinou sprcháče, moje oblíbené. Všichni mi je obdivovali, tož sem jim nakoupila :) Dostala jsi i Jasmínový čaj? Ty mám spolu s Meduňkovým a Mateřídouškovým a Strážným andělem svaté Hlidegardy nejraději :)

      Vymazat