Rumové kuličky

Dámy a pánové, je tady zlatý hřeb večírku, hvězda mezi cukrovím RUMěnčiny RUMové kuličky. Nic pro abstinenty, řidiče a děti. Za receptovou inspiraci děkuji Lence a sousedce Míši.
V tvořícím zápalu jsem na úkor rumu ubrala cukru a tuku, obojího už je v ostatním cukroví habaděj a výsledek je i tak výborný - asi ještě přidělám...





Ruměnčiny rumové kuličky
- Lenčin recept pravil, že se dává stejné množství cukru, tuku a piškotů. čili 24 g, po čtyřech lžicích rumu a kakaa - je tedy velmi lehce zapamatovatelný

Suroviny, které jsem použila

24 dkg rozemletých piškotů, 15dkg tuku, 15, dkg cukru, rumu tak, aby těsto bylo pořád pevné, 4 lžíce kakaa , kokos na obalování

Postup

Piškoty jsem rozemlela, odvážila suroviny a z nich vypracovala těsto, ze kterého jsem vypracovávala kuličky a ty pak obalovala v kokosu.


V závěru přidám oblíbenou písničku mých mladých let :)




Komentáře

  1. Tak ať ti kuličky chutnají. Co jiného by měla Ruměnka papat!?!?! Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Chutnají, pekelně chutnají. Ale klidně se někdy stav na kafíčko a já ti udělám (pravděpodobně dlouho nevydrží) :)

      Vymazat
  2. Hmm rumu není nikdy dost :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak kdy, už jsem se i zapřísáhla, že ho v životě nevemu do ruky... O:)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky