25. 1. 2013

Farmářské fazole

Byla jsem nesvá z toho, že moc neumím zpracovávat fazole. Fazolačka - super, fazole na paprice - super, chilli - bomba, ale myslím si, že si fazole zaslouží, abych je dokázala připravit na více způsobů. Farmářské fazole jsou dalším do zásoby.



Ruměnčiny farmářské fazole
- přimlouvám se, abyste si za kečup připlatili a použili nějaký, co rajčata aspoň viděl...

Suroviny, které jsem použila
fazole, uzeninu, konzervovaná rajčata, bobkový list, rozmarýn, chilli papričku, trochu kečupu, cibuli, sádlo

Postup
1. Den předem namočené fazole jsem uvařila zhruba do tři čtvrtin uvařenosti.
2. Nadrobno nakrájenou cibuli jsem lehce orestovala na sádle, přidala k ní klobásu a ještě chvilku restovala.
3. Ke klobáse a cibuli jsem přidala půl konzervy rajčat, předvařené fazole, koření a trošku kečupu. Stejnou službu bezpochyby udělá i protlak a trocha cukru. Vše jsem nechala společně povařit a jakmile byly fazole měkké podávala s chlebem.


Ispirovala jsem se zde

3 komentáře:

  1. Fazole prakticky nedelam, ale mam jeden vyborny recept s petrzelkou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu ráda, když se o něj se mnou podělíš :). Já mám luštěniny moc ráda a vidím v nich řešení stoupajících cen potravin...

      Vymazat
  2. kdo by kdy řekl,že tak nevzhledné jídlo chutná tak úžasně! :) miluju fazole

    OdpovědětVymazat