Haše inspirovaná Jamie Oliverem

Když si pouštím díly pořadu Jamie vaří rychlovky, připadám si tak trochu jako pejsci pana Pavlova, a pokud mám suroviny doma, ráda si recepty uvařím. Dneska se opravdu povedlo.



Hašé
- Jamie ji dělá z hovězího masa, ale protože dovolil i vepřové, směle jsem se jeho velkorysosti ujala
- jako přílohu jsem zakusovala opékané brambory
- jsem hlava dubová a jako taková jsem zapomněla na řapíkatý celer, jídlu to však nikterak neuškodilo

Suroviny:
Mleté maso, červená cibule, mrkev, olivový olej, tymián, rozmarýn, worcestrová omáčka, olivový olej, česnek, pepř, sůl

Postup:
1. Rozpálila jsem pánev a na ní dala opékat maso s troškou olivového oleje.
2. Maso jsem průběžně míchala a tím se mi drolilo na menší kousky..
3. V mezičase nastala chvíle zeleniny. Jelikož nemám doma kuchyňského robota, jako pan Oliver, musela jsem se chopit nože, mrkev pokrájet na menší kousky a cibuli na plátky.
4. Maso jsem lehce osolila, opepřila, přidala tymián, worcestrovou omáčku, česnek a zeleninu.  Vše se opékalo, dokud zelenina lehce nezměkla jako já u romantického filmu.



Komentáře

  1. Hmmm tak tohle zní víc než dobře, mňam

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A mi to i moc chutnalo, poslední dobou jsem si totiž na receptech Jamieho Olivera začala ujíždět, což ale bezpochyby jde na mém blogu poznat :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky