20. 1. 2013

Italská zeleninová polévka s rajčaty

Když jsem si kontrolovala blog, dostala jsem chuť na minestronku. No a protože jsem měla doma dostatek zeleniny a parmazán, nestálo diktatuře mých chuťových buněk a vzpomínkám na debužírování v Brně nic v cestě.  Ostatně lahodná zeleninová polévka, zjemněná parmazánem vždycky potěší a připomene léto.





Italská zeleninová polévka
- prakticky jde o sezonní zeleninovou polévku, čili použijete zeleninu, kterou máte
- většina receptů se shoduje v cuketě, fazolích a rajčatech, která jsou důležitá

Suroviny, které jsem použila
řapíkatý celer, kapustu, žampiony, papriku, půl konzervy rajčat, mrkev, olivový olej, červenou cibuli, sůl

Postup
1. Na pánvi jsem rozehřála olivový olej, na něm orestovala cibuli a zeleninu. Vše jsem nechala krátce povařit tak, aby zelenina byla měkká, ale ne rozvařená.
2. Polévku jsem v závěru dosolila podle potřeby a nastrouhala si do ní parmazán.




2 komentáře: