Mrkvová pomazánka

Vyrostla jsem v rodině, kde je chleba páteří stravy. Jakmile není chleba, není co večeřet/snídat. Sice jsem se v tomhle úplně nepomamila, protože nejraději snídám míchané musli a večer si  často pochutnám na polévce nebo salátu, ale krajícem perfektně vypečeného chleba nikdy nepohrdnu. A protože salám/sýr je po delší době nezdravá nuda, je fajn si udělat pomazánku. Třeba mrkvovou  Recept jsem čerpala ze zdravého speciálu Albert.



Mrkvová pomazánka
- u česneku zvažte dávkování podle toho, jestli máte domácí nebo kupovaný šmejd z Číny. Mám to štěstí, že mě matička zásobuje domácím a ten není věru žádná slabotinka...

Suroviny:
1 mrkev, vanička tvarohu, lučina, trocha másla, stroužek česneku, sůl, troška citronu na zakápnutí, uvařené a oloupané vajíčko

Postup:
1. Mrkev jsem ustrouhala na jemném struhadle.
2. Máslo, česnek, tvaroh, vajíčko,Lučinu jsem rozmíchala v mixeru a vmíchala ustrouhanou mrkev.
3. Vše jsem ještě dosolila a zakápla lehounce citronem




Komentáře

  1. je neskutecne jak cesnek dokaze obohatit kazde jidlo! to je snad moje nejoblibenejsi vec v kuchyni

    OdpovědětVymazat
  2. aj ja pridávam cesnak skoro všade , je to zvyk varím veľa z diviny a tam je cesnak dôležitý ....pomazánka sa mi veľmi páči urobím deckám na raňajky dík za recept :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Dámy, jsme česnekové královny - aneb - taky česnek miluji :). Pomazánek bude do budoucna daleko víc, během minulého týdne jsem si v knihovně půjčila super knížku (mám o ní rozepsané povídání), kde jich pár je :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už sa teším :-)musím zajtra kúpiť do kopírky ingoust :-)))

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky