Řecký salát podle Jamieho Olivera

Přijdete do restaurace, z jídelního lístku si vyberete řecký salát. Kuchař popadne hlávku salátu, pár dalších zelenin, promíchá, posype balkánským sýrem či fetou, zakápne dresingem z Makra a hurá na výdej. Běžná praxe většiny našich restaurací, do které jsou tlačeni kuchaři. Restauratéry v tomhle nechápu. Nevěřím, že kupovaná zálivka je levnější a lepší než ta domácí. Zvláště pokud stačí namíchat jogurt s citronem (v krajní nouzi s citronkou), solí a pepřem... Snad si můj článek přečte co nejvíce polotovaroidních hospodských a inspirují se...



Řecký salát
- zálivku jsem se salátem nepromíchávala, protože můj spolustolovník se jiného salátu, než je ten bramborový coby drsný rocker bojí a já tedy počítala, že budu mít salát i na druhý den
- Ruměnčiny chuťové buňku doporučují si udělat zálivky o něco víc

Suroviny:
ledový salát, okurka, červená cibule, černé olivy, cherry rajčátka

Postup:
1. Cibuli a okurku jsem ustrouhala na hrubším struhadle, posolila a vymáčkla šťávu.
2. K předchozím dvěma surovinám jsem do misky přidala nakrájenou půlku hlávky ledového salátu, cherry rajčátka a č. olivy, všechno zakápla olivovým olejem a promíchala.
3. Do menší misky jsem vymáčkla citron, přidala jogurt, pepř, sůl a všechno promíchala.
4. Salát jsem podávala jako mísu se zeleninou, dresingem a sýrem.


Ačkoli se na první pohled může zdát, že kántry písnička s řeckým salátem nemá nic společného, je to omyl. Salát je dietní a tahle písnička se mnou pěkně natřásá. Fitness duo, jako hrom! :)



Komentáře

  1. Jamie oliver me zatim nikdy nezklamal

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zatím zkoušela jenom dva jídla a je to 2:1 ve prospěch J.O. :)

      Vymazat
  2. Zajímavý blog o vaření, moc se mi líbí recepty z vaší země, i když nejsou tak odlišné do Španělska. Zvu vás na návštěvu můj blog kuchyně ve Valencii ve Španělsku, blog tradiční a moderní kuchyně. pravda,

    http://valenciagastrononmic.blogspot.com

    Por jsem rád vaše saláty, které jsou velmi originální

    OdpovědětVymazat
  3. velmi dobré fotografie roll, lol tyto velmi hezká, pozdravy z Chefgonin

    OdpovědětVymazat
  4. Piece of writing writing is also a fun, if you know after that you can write otherwise
    it is complicated to write.

    Here is my weblog: Careers in Human nutrition

    OdpovědětVymazat
  5. Wonderful items from you, man. I have take into account your
    stuff previous to and you are simply extremely fantastic.
    I really like what you have received here, certainly like what you are saying and the
    way in which by which you are saying it. You make it enjoyable
    and you continue to care for to stay it smart.
    I can't wait to learn much more from you. That is actually a tremendous web site.

    Feel free to visit my website - solid gold bars for sale **

    OdpovědětVymazat
  6. Thank you for the auspicious writeup. It in reality was once
    a enjoyment account it. Glance complicated to far brought agreeable
    from you! By the way, how can we keep up a correspondence?


    Here is my homepage ... finance advise []

    OdpovědětVymazat
  7. Its not my first time to visit this web site, i am
    visiting this site dailly and get fastidious information from here everyday.


    Here is my webpage :: gold ()

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky