Shmaky na paprice

Rozhodla jsem se vyzkoušet uzené Shmaky, eggcheese neboli "alternativní maso" vyrobené z vaječných bílků. Překvapivě ten zázrak zdraví chutnal jako vaječné bílky. Musím říct, že na první ozkoušení produkt nebyl špatný, ale dobrý teda taky ne. Rozhodla jsem se proto "vygůglit" si nějaký recept a Shmaky tepelně opracovat. Většina receptů byla silně kečupoidních, solamylových, sojovoomáčkových a našla jsem i recept, kdy se produkt upravuje na slanině. Nerozumím, proč si někdo kupuje surovinu, která má být bestiálně zdravá (vegetariánská) a pak ji připravuje s nezdravými surovinami, ne-li na slanině. Každopádně surovina byla doma a já ji potřebovala nějak využít. Jak jsem se s tím poprala, uvádím v následujících řádcích. Pro příště použiju raději sojové maso nebo maso. Jestli má někdo recept na úpravu Shmaky, budu ráda, když se podělí.





Shmaky na paprice s těstovinami
- těstoviny jsem použila semolinové a celozrnné
- pokud máte řepkový olej, dejte mu přednost před slunečnicovým
- suroviny uvádím na jednu porci, ale mojí porcí se bezpochyby nakrmí dvě střídmě stravující se osoby

Suroviny:
Kostka Shmaky, čtvrtka velké cibule, sůl, trocha koření - sladká paprika, čtvrtka zelené papriky, asi čtvrtka protlaku

Postup
1. Cibuli jsem pokrájela nadrobno, osmahla ji na slunečnicovém oleji a přidala na kousky nakrájené uzené Shmaky.
2. Pánev jsem odstavila z plamene, zasypala paprikou (kořením), zalila vodou a přidala protlak spolu s proužky zelené papriky.
3. Vše jsem nechala asi čtvrt hodiny lehce povařit a naložila si na misku s těstovinami.


Závěrem ještě pár fotek onoho zázraku zdraví.


Ano, správně, nechala jsem se zlákat výhodnou koupí... Celá maminka...





Komentáře

  1. Tak tohle jsem zatim nikdy neochutnala ani o tom neslysela. Asi budu taky muset zacit trochu vic googlovat ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já o tom taky moc neslyšela a upřímně ani to moc do budoucna vyhledávat nebudu...

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky