Uzená polévka s kroupami a mrkví

Když vykosťujeme doma kuře nebo narazím na výborné maso na vývar, udělám si nesolený polotovar do zásoby, který pak jen vytáhnu z mrazáku a použiju na vaření či jako polévku. V takových případech je pro mě vychytávka, kterou jsem se dneska naučila a z nějakého záhadného důvodu jsem o ni nevěděla, to pravé mrkvové. Moudro od J. jsem hned aplikovala na uzenou polévku a tímto mu děkuji.




Uzená polévka s kroupami a mrkví

Suroviny:
kus uzeného, kroupy, mrkev, máslo, popř. hrášek, petrželka na dozdobení

Postup:
1. Kus uzeného, jsem dala do hrnce z vodou a asi půl hodiny vařila.
2. Na menší pánvi jsem rozpálila oříšek másla, mrkev nastrouhala na hrubém struhadle a chvilinku podusila.
3. Do vývaru jsem přidala předem namočené kroupy a společně vařila.
4. Když byly kroupy měkké, vytáhla jsem maso, vmíchala připravenou mrkev, ještě cca pět minut povařila a přidala petrželku připavenou z mrazáku.

Komentáře

  1. Mám velmi ráda vůni této polévky o chuti nemluvě, mňam...:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když se ohlásíš předem, můžeš se klidně stavit. :) Ještě nějaké domací uzené v zásobě mám :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky